BibTex RIS Cite

Relating the Optimum Pilot Bit Spacing to Channel Parameters in Orthogonal Frequency Division Multiplexing Systems

Year 2012, Volume: 17 Issue: 1, 79 - 92, 01.04.2012

Abstract

Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi

Year 2012, Volume: 17 Issue: 1, 79 - 92, 01.04.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Çetin Kurnaz This is me

Begüm Korunur Engı̇z This is me

Hülya Gökalp This is me

Hatice Sezgı̇n This is me

Publication Date April 1, 2012
Submission Date December 19, 2014
Published in Issue Year 2012 Volume: 17 Issue: 1

Cite

APA Kurnaz, C., Engı̇z B. K., Gökalp H., Sezgı̇n H. (2012). Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi, 17(1), 79-92. https://doi.org/10.17482/uujfe.58915
AMA Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H. Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. UUJFE. April 2012;17(1):79-92. doi:10.17482/uujfe.58915
Chicago Kurnaz Çetin, Engı̇z Begüm Korunur, Gökalp Hülya, and Sezgı̇n Hatice. “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri Ile İlişkilendirilmesi”. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi 17, no. 1 (April 2012): 79-92. https://doi.org/10.17482/uujfe.58915.
EndNote Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H (April 1, 2012) Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi 17 1 79–92.
IEEE C. Kurnaz, Engı̇z B. K., Gökalp H., and Sezgı̇n H., “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi”, UUJFE, vol. 17, no. 1, pp. 79–92, 2012, doi: 10.17482/uujfe.58915.
ISNAD Kurnaz Çetin et al. “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri Ile İlişkilendirilmesi”. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi 17/1 (April 2012), 79-92. https://doi.org/10.17482/uujfe.58915.
JAMA Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H. Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. UUJFE. 2012;17:79–92.
MLA Kurnaz Çetin et al. “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri Ile İlişkilendirilmesi”. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi, vol. 17, no. 1, 2012, pp. 79-92, doi:10.17482/uujfe.58915.
Vancouver Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H. Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. UUJFE. 2012;17(1):79-92.

Announcements:

30.03.2021-Beginning with our April 2021 (26/1) issue, in accordance with the new criteria of TR-Dizin, the Declaration of Conflict of Interest and the Declaration of Author Contribution forms fulfilled and signed by all authors are required as well as the Copyright form during the initial submission of the manuscript. Furthermore two new sections, i.e. ‘Conflict of Interest’ and ‘Author Contribution’, should be added to the manuscript. Links of those forms that should be submitted with the initial manuscript can be found in our 'Author Guidelines' and 'Submission Procedure' pages. The manuscript template is also updated. For articles reviewed and accepted for publication in our 2021 and ongoing issues and for articles currently under review process, those forms should also be fulfilled, signed and uploaded to the system by authors.