BibTex RIS Kaynak Göster

Relating the Optimum Pilot Bit Spacing to Channel Parameters in Orthogonal Frequency Division Multiplexing Systems

Yıl 2012, Cilt: 17 Sayı: 1, 79 - 92, 01.04.2012

Öz

Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi

Yıl 2012, Cilt: 17 Sayı: 1, 79 - 92, 01.04.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Çetin Kurnaz Bu kişi benim

Begüm Korunur Engı̇z Bu kişi benim

Hülya Gökalp Bu kişi benim

Hatice Sezgı̇n Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2012
Gönderilme Tarihi 19 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 17 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kurnaz, C., Engı̇z B. K., Gökalp H., Sezgı̇n H. (2012). Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi, 17(1), 79-92. https://doi.org/10.17482/uujfe.58915
AMA Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H. Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. UUJFE. Nisan 2012;17(1):79-92. doi:10.17482/uujfe.58915
Chicago Kurnaz Çetin, Engı̇z Begüm Korunur, Gökalp Hülya, ve Sezgı̇n Hatice. “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri Ile İlişkilendirilmesi”. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi 17, sy. 1 (Nisan 2012): 79-92. https://doi.org/10.17482/uujfe.58915.
EndNote Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H (01 Nisan 2012) Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi 17 1 79–92.
IEEE C. Kurnaz, Engı̇z B. K., Gökalp H., ve Sezgı̇n H., “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi”, UUJFE, c. 17, sy. 1, ss. 79–92, 2012, doi: 10.17482/uujfe.58915.
ISNAD Kurnaz Çetin vd. “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri Ile İlişkilendirilmesi”. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi 17/1 (Nisan 2012), 79-92. https://doi.org/10.17482/uujfe.58915.
JAMA Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H. Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. UUJFE. 2012;17:79–92.
MLA Kurnaz Çetin vd. “Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri Ile İlişkilendirilmesi”. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi, c. 17, sy. 1, 2012, ss. 79-92, doi:10.17482/uujfe.58915.
Vancouver Kurnaz C, Engı̇z BK, Gökalp H, Sezgı̇n H. Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde En Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. UUJFE. 2012;17(1):79-92.

DUYURU:

30.03.2021- Nisan 2021 (26/1) sayımızdan itibaren TR-Dizin yeni kuralları gereği, dergimizde basılacak makalelerde, ilk gönderim aşamasında Telif Hakkı Formu yanısıra, Çıkar Çatışması Bildirim Formu ve Yazar Katkısı Bildirim Formu da tüm yazarlarca imzalanarak gönderilmelidir. Yayınlanacak makalelerde de makale metni içinde "Çıkar Çatışması" ve "Yazar Katkısı" bölümleri yer alacaktır. İlk gönderim aşamasında doldurulması gereken yeni formlara "Yazım Kuralları" ve "Makale Gönderim Süreci" sayfalarımızdan ulaşılabilir. (Değerlendirme süreci bu tarihten önce tamamlanıp basımı bekleyen makalelerin yanısıra değerlendirme süreci devam eden makaleler için, yazarlar tarafından ilgili formlar doldurularak sisteme yüklenmelidir).  Makale şablonları da, bu değişiklik doğrultusunda güncellenmiştir. Tüm yazarlarımıza önemle duyurulur.

Bursa Uludağ Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi Dekanlığı, Görükle Kampüsü, Nilüfer, 16059 Bursa. Tel: (224) 294 1907, Faks: (224) 294 1903, e-posta: mmfd@uludag.edu.tr