BibTex RIS Cite

SOSYAL HİZMET İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ

Year 2015, Volume: 6 Issue: 15, 89 - 106, 04.08.2016

Abstract

Yenilik kavramı son on yıldır üzerinde ağırlık olarak durulan bir konu haline gelmiştir. Yenilik, özel sektörden kamu sektörüne kadar tüm alanlarda kalite ve rekabetin belirleyici unsuru olarak değerlendirilmektedir. Yenilik yapmak ve bunu sürdürebilmek iyi bir yenilik yönetimi sürecine bağlıdır. Bu çalışmada yenilik yönetimi ve yeniliğin önemi sosyal hizmet işletmeleri açısından ele alınmıştır

INNOVATION MANAGEMENT IN SOCIAL SERVICES BUSINESS

Year 2015, Volume: 6 Issue: 15, 89 - 106, 04.08.2016

Abstract

The concept of innovation has become a considered issues over the past decade. Innovation is considered to be the determining factor in all areas of quality and competition from the private sector to the public sector. Innovate and to maintain it depends on the good management of the innovation process. In this study, the importance of innovation management and innovation are discussed in terms of social service businesses

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA57EJ24RS
Journal Section Research Articles
Authors

Öznur Bozkurt This is me

Publication Date August 4, 2016
Submission Date August 5, 2016
Published in Issue Year 2015 Volume: 6 Issue: 15

Cite

APA Bozkurt, Ö. (2016). SOSYAL HİZMET İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi89-106.

570ceb1545981.jpglogo.pngmiar.pnglogo.pnglogo-minik.pngdownloadimageedit_26_6265761829.pngacarlogoTR.png5bd95eb5f3a21.jpg26784img.pngoaji.gifdownloadlogo.pngLogo-png-768x897.png26838