Year 2007, Volume 2007, Issue 15, Pages 19 - 38 2007-08-01

2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği
2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği

Rabia Bahar ÜSTE [1] , Berrin YÜKSEL [2] , Serpil ÇALIŞKAN [3]

311 1448

Siyasal pazarlama seçim kampanyalarının ve propagandalarının en önemli unsurlarından biridir. Siyasal pazarlama tekniklerini doğru ve rasyonel bir şekilde uygulayan siyasal partiler toplumsal tabanlarına politikalarını en iyi biçimde ifade edebilmektedirler. Politikaları iyi anlaşılan bir siyasal partinin seçimlerde şansı her zaman diğer partilere göre yüksek olmaktadır. Özellikle siyasal pazarlama tekniklerini uzlaşma ve hoşgörü zeminine taşıyabilen partilerin daha başarılı oldukları geçmişte yapılan seçim sonuçlarından anlaşılmaktadır. Çatışma üzerine kurulan siyasal pazarlama teknikleri ne derece etkili olursa olsun toplum üzerinde olumsuz bir etki bırakabilmektedir
Siyaset, pazarlama, seçim, seçim kampanyaları ve seçim propagandaları
Primary Language tr
Journal Section Articles
Authors

Author: Rabia Bahar ÜSTE

Author: Berrin YÜKSEL

Author: Serpil ÇALIŞKAN

Bibtex @ { sufesosbil136473, journal = {Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi}, issn = {1300-9435}, eissn = {2667-6206}, address = {Süleyman Demirel University}, year = {2007}, volume = {2007}, pages = {19 - 38}, doi = {}, title = {2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği}, key = {cite}, author = {ÜSTE, Rabia Bahar and YÜKSEL, Berrin and ÇALIŞKAN, Serpil} }
APA ÜSTE, R , YÜKSEL, B , ÇALIŞKAN, S . (2007). 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2007 (15), 19-38. Retrieved from http://dergipark.org.tr/sufesosbil/issue/11423/136473
MLA ÜSTE, R , YÜKSEL, B , ÇALIŞKAN, S . "2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği". Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007 (2007): 19-38 <http://dergipark.org.tr/sufesosbil/issue/11423/136473>
Chicago ÜSTE, R , YÜKSEL, B , ÇALIŞKAN, S . "2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği". Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007 (2007): 19-38
RIS TY - JOUR T1 - 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği AU - Rabia Bahar ÜSTE , Berrin YÜKSEL , Serpil ÇALIŞKAN Y1 - 2007 PY - 2007 N1 - DO - T2 - Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 19 EP - 38 VL - 2007 IS - 15 SN - 1300-9435-2667-6206 M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği %A Rabia Bahar ÜSTE , Berrin YÜKSEL , Serpil ÇALIŞKAN %T 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği %D 2007 %J Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi %P 1300-9435-2667-6206 %V 2007 %N 15 %R %U
ISNAD ÜSTE, Rabia Bahar , YÜKSEL, Berrin , ÇALIŞKAN, Serpil . "2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği". Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007 / 15 (August 2007): 19-38.