İnternet kullanımının artış göstermesi pazarlama stratejilerinin
internet ortamında da yapılmasını gerektirmiştir. Kişilerin tecrübelerini
birbirine aktarması sonucu ağızdan ağıza pazarlama, ağızdan ağıza pazarlamanın
internet üzerinden yapılması sonucu viral pazarlama kavramları önem kazanmış ve
etkisi hem akademik yazında hem de uygulamada çalışma konuları olmuştur.
Tüketici Davranışları Ağızdan Ağıza Pazarlama Viral Pazarlama
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makale |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 12 Sayı: 2 |
The Journal is committed to upholding the highest standarts of publication ethics and takes all possible measures against any publication malpratices. Submitting researches by all authors mean that they assured their manuscripts are original and attest that the submitted papers represent their contributions and have not been copied or plagiarized in whole or in part from other works. All submissions will be checked by iThenticate before being sent to reviewers according to the Journal's Zero Tolerance on the Plagiarism Policy