Yabancı dil eğitimi, herkes için hayatın her aşamasında önemli olduğu gibi engelli bireyler için de kendilerini uluslararası alanlarda gerçekleştirme fırsatı buldukları bir kaynaktır. Intelligent Interaction for Special Education Students (Özel Eğitim Öğrencileri için Akıllı Etkileşim) isimli materyalimizle özel eğitim gören öğrencilerimizin yabancı dil öğrenimini kolaylaştırmak ve öğrenmeyi eğlenceli bir hale getirmek hedeflenmiştir. Dolayısıyla materyalimiz tüm özel eğitim öğrencilerimizin yabancı dil öğrenimine destek olmak amacıyla tasarlanmıştır. Ayrıca materyalimiz, öğrencilerimize kendi kendine öğrenebilme ve tekrar edebilme fırsatı sunmaktadır. Materyalin hedeflediği alandaki açığı göz önüne alırsak, çağımızın vaz geçilmezi dijital öğrenme yöntemini kullanarak hem bireysel hem de çok yönlü öğretime ışık tuttuğunu görebiliriz. Materyalimiz geliştirildiğinde diğer eğitim alanlarında da rahatlıkla uygulanabilir bir aşamadadır.
Foreign language education is important for everyone at every stage of life, and it is a resource for people with disabilities to find the opportunity to realize themselves in the international arena. With our material named Intelligent Interaction for Special Education Students, it is aimed to facilitate the foreign language learning of special education students and to make learning fun. Therefore, our material is designed to support foreign language learning of all our special education students. In addition, it offers all students the opportunity to learn and repeat on their own. If we consider the gap in the area targeted by the material, we can see that it sheds light on both individual and versatile teaching by using the indispensable digital learning method of age. When our material could be developed, it is at a stage where it can be easily applied in other fields of education.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Eğitim Psikolojisi, Sosyal Bilimlerin Tarihi |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2022 |
Gönderilme Tarihi | 14 Haziran 2022 |
Kabul Tarihi | 27 Haziran 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2022 Cilt: 3 Sayı: 2 |