Literature language responsiveness literary discourse integration
Literatür, İngilizce’yi
yabancı dil olarak öğrenimin sürecinde farklı işlemleri yerine getirmektedir.
Bu nedenle, sıklıkla bir modül olarak öğrenilmektedir. Bundan başka, dil ile
ilgili mödüllerde bütünleşik bir dilsel kaynağı temsil edebilir. Ancak, bazı
öğrenciler tarafından takdir edilmeyebilir. Bu çalışmada öğrencilerinin dil
kurslar içinde edebi metinler entegrasyonuna yönelik tutumlarını ve
reaksiyonlarını incelenmiştir. Araştırma araçları olarak bir anket ve sınıf içi
gözlemi kullanmıştır. İncelemenin örneklemini İngiliz dili bölümünden 30 öğrenci
oluşturmuştur. Toplanan veriler nicel ve nitel olarak analiz edilmiştir. Elde
edilen bulgular ışığında, öğrencilerin dil kurslarına edebi metinler
entegrasyonuna yönelik olumlu tutumları bulunmuştur.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Tüm Bölümler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 25 Mart 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 |
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
ACUSBD, Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC) ile lisanslanmıştır.