Bünyamin Erul – Ankara Üniversitesi
Cahit Güran – Hacettepe Üniversitesi
Erdal Karagöl – Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Intisar A. Rabb – Harvard Üniversitesi
Jari Ojala – Jyvaskyla Üniversitesi
Jonathan A. Brown – Georgetown Üniversitesi
Mehmet Barca – Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
Metin Toprak – İstanbul Üniversitesi
M. Shahid Alam – Northeastern Üniversitesi
Ahmet Tabakoğlu – İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
Benjamin Braude – Boston College
Bülent Arı – İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
Bünyamin Erul – Ankara Üniversitesi
Carl S. El-Tobqui – McGill Üniversitesi
Cemal Kafadar – Harvard Üniversitesi
Derya Örs – T.C. Tahran Büyükelçisi
Erol Özvar – Marmara Üniversitesi
Fatih Uşan – Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Gulliaume Dugin – Paris Üniversitesi
Gulfettin Çelik – İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Hakan Kırımlı – Bilkent Üniversitesi
Haldun Evren – Suffolk Üniversitesi
Hamdi Pınar – Bilkent Üniversitesi
Himmet Taşkömür – Harvard Üniversitesi
Hüseyin İlker Çınar – Manheim Üniversitesi
İbrahim Kalın – T.C. Cumhurbaşkanlığı
James Baldwin – New York Üniversitesi
Kadir Canatan – İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
Mehmet Genç – İstanbul Şehir Üniversitesi
Muhammed Eroğlu – Massachusetts Teknoloji Enstitüsü
Murat Yülek – Ostim Teknik Üniversitesi
Nazım Ali – Hamad bin Khalifa Üniversitesi
Sabri Orman – Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası
Sıdıka Başçı – Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Şükrü Karatepe – İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
William O’Reilly – Cambridge Üniversitesi
Yasin Aktay – Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
ADAM AKADEMİ'de yayınlanan tüm makaleler Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır.
ADAM AKADEMİ bu doğrultuda makalelerine daha çok erişim ve daha şeffaf bir değerlendirme süreci sunarak kendi alanına katma değer sağlamaktadır.