Bircok öğretim metod ve stratejileri egitim fakultesinde kullanılmasına rağmen buradan iktisat ve isletme gibi farkli bolumlere etkili bir sekilde aktarılmamıştır. Öğrencilerin konuyu öğrenebilmesinde, eğitimcilerin konu bilgisi kadar pedagojik bilgisi de onemli oldugu icin, bu calisma eğitimcilerin, özellikle girisimcilik eğitimcilerinin, pedagojik bilgisini geliştirmeyi ve profesyonel (akademik) gelişimlerini desteklemeyi amaclamaktadir. Bu calismada kisa ve oz olarak girişimcilik anlayışı sunulduktan sonra, işletme ve iktisat gibi bölümlerde kullanılan öğretim metod ve stratejileri özetlenmiştir. Girisimcilik eğitiminin etkinliğini arttırmaya katkida bulunmak icin jigsaw metodu gibi dort tane eğitim literatürü temelli pratik ve yenilikci metod ve strateji onerilmis ve örneklendirilmiştir. Bu çalışma, yüksek basari gosteren, iyi motive olmus girisimcilik niyetini davranisa dönüştürebilecek ogrenciler ortaya cikarmak icin, eğitimcilere pratik ve yenilikci ogretim metod ve stratejileri sunarak alana katkida bulunmaktadir.
A variety of teaching methods and strategies are used in the education department, but not transferred effectively from there to the other departments, such as business and economy. As educators’ pedagogical knowledge is as important as their subject knowledge to increase students’ learning of the subject studied, this study aims to improve educators’, particularly entrepreneurship educators’, pedagogical knowledge and support their professional development. In this paper, after presenting a brief understanding of entrepreneurship, teaching methods and strategies that are used in the business and economics departments are summarized. Four practical teaching methods and strategies, such as the jigsaw method, are drawn from education literature and exemplified to contribute to increasing the effectiveness of entrepreneurship education. This study contributes to the field by providing educators with practical and innovative teaching methods and strategies to help create higher-achieving, well-motivated students who have a higher tendency to transfer their entrepreneurial intention to entrepreneurship behaviour.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 29 Nisan 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2022 Sayı: 40 |