Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

CLASSIFICATION OF DESTINATION SLOGANS IN TERMS OF UNIQUE SELLING PROPOSITIONS

Yıl 2013, Sayı: 1, 61 - 79, 30.06.2013

Öz

Kaynakça

  • Avraham, E., & Daugherty, D. (2009). “We’re known for oil. But we also have watercolors, acrylics & pastels”: Media strategies for marketing small cities and towns in Texas. Cities, 26(6), 331-338.

CLASSIFICATION OF DESTINATION SLOGANS IN TERMS OF UNIQUE SELLING PROPOSITIONS

Yıl 2013, Sayı: 1, 61 - 79, 30.06.2013

Öz

CLASSIFICATION OF DESTINATION SLOGANS IN TERMS OF UNIQUE SELLING PROPOSITIONS

Kaynakça

  • Avraham, E., & Daugherty, D. (2009). “We’re known for oil. But we also have watercolors, acrylics & pastels”: Media strategies for marketing small cities and towns in Texas. Cities, 26(6), 331-338.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gökçe Özdemir Bayrak Bu kişi benim

Özge Adan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Özdemir Bayrak, G., & Adan, Ö. (2013). CLASSIFICATION OF DESTINATION SLOGANS IN TERMS OF UNIQUE SELLING PROPOSITIONS. Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi(1), 61-79.