Asya Öğretim Dergisi (AJI), eğitim bilimleri alanında uluslararası düzeyde nitelikli bilimsel çalışmalar yayınlayarak özgün bir başvuru kaynağı oluşturmayı amaçlayan hakemli bir dergidir. Bu amaçla eğitim süreçlerinin ve çıktılarının iyileştirilmesine katkıda bulunmayı, alanda kalite anlayışını geliştirmeyi ve bu doğrultuda eğitimde yenilikçi araştırmalar yayınlar. AJI, eğitim bilimleri alanındaki araştırmacılara ve uygulayıcılara rehberlik etmeyi, farklı bakış açılarını teşvik ederek alandaki akademik ve profesyonel gelişime katkı sunmayı taahhüt eder.
Türkiye'de ve dünyada eğitim politikalarının şekillenmesine katkı sağlamak; bilginin küresel çapta yayılımını destekleyerek insanlık için yararlı sonuçlar elde etmeye zemin hazırlamak AJI’nin temel misyonlarındandır.
Dergi, özellikle eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme başta olmak üzere, eğitim alanına katkı sağlayan tüm güncel konularda özgün ve nitelikli araştırmalara yer verir. AJI; nitel ve nicel ampirik araştırmaları, metodolojik ve teorik yenilikler içeren makaleleri, eğitim politikalarına yönelik öneriler ve sonuçlar sunan çalışmaları ve disiplinler arası yaklaşımları kapsayan çalışmaları teşvik etmektedir.
Asya Öğretim Dergisi; kuramsal çerçevesi sağlam, araştırma tasarımı ve analizlerinde yüksek bilimsel niteliklere sahip, özgün araştırma makalelerine yer vermeyi ilke edinmiştir. Eğitim bilimleri alanındaki bilgi birikimini zenginleştiren nitelikli çalışmalarla akademik camiaya katkıda bulunmaktan mutluluk duymaktadır.
ASYA ÖĞRETİM DERGİSİ (E-AJI)
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.