Toplumsal hayattaki değişimler ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler insanların tüketim algılarını da değiştirdi. Yepyeni pazar ortamları ve yepyeni satın alma biçimleri ortaya çıktı. Bu yeni rekabet ortamında başarılı olmak isteyen işletmelerin yeni neslin tüketim alışkanlıklarını dikkatle takip etmeleri ve ürün içeriklerinden pazarlama yöntemlerine kadar değişen tüketim kalıplarına uygun çözümler geliştirmeleri gerekiyor.
Lindstrom M.,(2003) Brand Child, CSA Yayın Ajansı, Çev. Aytül Özer, Duygu Günkut, İstanbul
CASTELL, Manuel; Enformasyon Çağı: Ekonomi, Toplum ve Kültür, Birinci Cilt: Ağ Toplumunun Yükselisi, Çev. Ebru Kılıç, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2005.
HARVEY; David; Postmoderniligin Durumu; Çev. SurgunSavran, Metis Yayınları, İstanbul, 1997.
Changes in social life and developments in communication technologies has changed people's consumption preferences. New communication technologies in particular has shaped consumer perception of a new generation. There was a new market environments and new forms of procurement. Companies wanting to be successful in this new competitive environment, they should carefully follow the new consumption patterns.Businesses must produce solutions that respond to new consumer preferences not only marketing methods but also content of their product.
Lindstrom M.,(2003) Brand Child, CSA Yayın Ajansı, Çev. Aytül Özer, Duygu Günkut, İstanbul
CASTELL, Manuel; Enformasyon Çağı: Ekonomi, Toplum ve Kültür, Birinci Cilt: Ağ Toplumunun Yükselisi, Çev. Ebru Kılıç, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2005.
HARVEY; David; Postmoderniligin Durumu; Çev. SurgunSavran, Metis Yayınları, İstanbul, 1997.
Kadıoğlu, Z. K. (2013). Teknoloji Çağında E-Tüketim ve Genç Tüketicilerin Değişen Tüketim Algıları. AJIT-E: Academic Journal of Information Technology, 4(13), 109-114. https://doi.org/10.5824/1309-1581.2013.4.007.x