BibTex RIS Kaynak Göster

Üç Boyutlu Yazıcılarla Moda Ürünlerinde Kitlesel Kişiselleştirme

Yıl 2016, Cilt: 9 Sayı: 19, 0 - 0, 01.12.2016

Öz

Günümüzde moda ürünleri genel olarak kitlesel üretim sürecinde üretilmektedir. Bu durum bireysel farklılık ve ihtiyaçları göz ardı edilmesine neden olmaktadır. Kitlesel bireyselleştirme bu duruma alternatif çözümler geliştiren yenilikçi bir pazarlama yöntemidir. E-ticaret ile bu yöntem yaygınlaşmıştır. Moda endüstrisinde de uygulanan bu yöntem teknolojik gelişmelerle biçim değiştirmektedir. Bu çalışmada moda ürünleri elde etmede yenilikçi bir yöntem olan üç boyutu yazıcılarla kitlesel bireyselleştirme incelenmektedir. Çalışma kitlesel bireyselleştirme uygulamalarını teorik bir çerçevede ele alarak üç boyutlu yazıcıların avantaj ve dezavantajları ortaya çıkartmayı amaçlanmaktadır.

Yıl 2016, Cilt: 9 Sayı: 19, 0 - 0, 01.12.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Akdeniz Sanat Dergisi
Yazarlar

Mine Yıldıran

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2016
Gönderilme Tarihi 11 Ekim 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 9 Sayı: 19

Kaynak Göster

APA Yıldıran, M. (2016). Üç Boyutlu Yazıcılarla Moda Ürünlerinde Kitlesel Kişiselleştirme. Akdeniz Sanat, 9(19).

Akdeniz Sanat'ın 2025 Ocak sayısı (cilt: 19 sayı: 35) için makale gönderimi 1-15 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

Makale gönder butonu Google Chrome tarayıcısında hata verebilmektedir. Farklı bir tarayıcı kullanmanız halinde sorun çözülmektedir.


Creative Commons Lisansı
Akdeniz Sanat  Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.