Günümüzde moda ürünleri genel olarak kitlesel üretim sürecinde üretilmektedir. Bu durum bireysel farklılık ve ihtiyaçları göz ardı edilmesine neden olmaktadır. Kitlesel bireyselleştirme bu duruma alternatif çözümler geliştiren yenilikçi bir pazarlama yöntemidir. E-ticaret ile bu yöntem yaygınlaşmıştır. Moda endüstrisinde de uygulanan bu yöntem teknolojik gelişmelerle biçim değiştirmektedir. Bu çalışmada moda ürünleri elde etmede yenilikçi bir yöntem olan üç boyutu yazıcılarla kitlesel bireyselleştirme incelenmektedir. Çalışma kitlesel bireyselleştirme uygulamalarını teorik bir çerçevede ele alarak üç boyutlu yazıcıların avantaj ve dezavantajları ortaya çıkartmayı amaçlanmaktadır.
Kitlesel Bireyselleştirme Moda Ürünleri Üç Boyutlu Yazıcılar E-Ticaret
Bölüm | Akdeniz Sanat Dergisi |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2016 |
Gönderilme Tarihi | 11 Ekim 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 9 Sayı: 19 |
Akdeniz Sanat'ın 2025 Ocak sayısı (cilt: 19 sayı: 35) için makale gönderimi 15-31 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilmiştir. Sonraki sayımız için ilgili tarihler duyurulacaktır.
Makale gönder butonu Google Chrome tarayıcısında hata verebilmektedir. Farklı bir tarayıcı kullanmanız halinde sorun çözülmektedir.
Akdeniz Sanat Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.