APA |
Aniş, P., & Davulcu, A. (2004). Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, 4(1), 147-162. |
|
AMA |
Aniş P, Davulcu A. Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. Haziran 2004;4(1):147-162. |
|
Chicago |
Aniş, Pervin, ve Asım Davulcu. “Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma Ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 4, sy. 1 (Haziran 2004): 147-62. |
|
EndNote |
Aniş P, Davulcu A (01 Haziran 2004) Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 4 1 147–162. |
|
IEEE |
P. Aniş ve A. Davulcu, “Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi”, Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 4, sy. 1, ss. 147–162, 2004. |
|
ISNAD |
Aniş, Pervin - Davulcu, Asım. “Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma Ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 4/1 (Haziran 2004), 147-162. |
|
JAMA |
Aniş P, Davulcu A. Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2004;4:147–162. |
|
MLA |
Aniş, Pervin ve Asım Davulcu. “Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma Ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 4, sy. 1, 2004, ss. 147-62. |
|
Vancouver |
Aniş P, Davulcu A. Pike Örgü Mamüllerin Boyutsal Stabiliteleri Üzerine Kurutma ve Sanfor Makineleri Parametrelerinin Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2004;4(1):147-62. |
|