Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA TOPLAM KALİTE YÖNETIMİ

Yıl 2000, Cilt: 2 Sayı: 2, 291 - 306, 01.01.2001

Öz

İletişimin yaygınlaştığı günümüzde, gerek insanların ve gerekse toplumların beklentileri sürekli artmaktadır. Yönetişim konusundaki iyileştirme çabalarından birisi de "Toplam Kalite Yönetimi" anlayışının kamusal hizmetlerin sunumunda uygulanabilmesi arayışıdır. Bu çalışma kısaca kamu hizmetlerin sunumda toplam kalite yönetiminin uygulanabilmesini tartışmaktadır.

Kaynakça

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Harun Cansız Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2001
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Cansız, H. (2001). KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA TOPLAM KALİTE YÖNETIMİ. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2(2), 291-306.

28220