BibTex RIS Kaynak Göster

The Effect of “Big Maths for Little Kids” Curriculum on Mathematical Development of 61-72 Month-Old Children

Yıl 2013, Cilt: 6 Sayı: 4, 551 - 567, 01.12.2013

Öz

This study aimed to investigate the effect of “Big Math for Little Kids” curriculum on mathematical
development of 61-72 month-old children attending kindergartens. This experimental study had a pre-test – post-test
design. The sample of the study was composed of a total of 42 61-72 month-old children attending kindergartens of
the randomly selected primary schools. In the study, "Progress in Maths 6 Test" was used to collect data. As a result
of this study, it was found out that average Progress in Maths 6 Test scores of children in the experimental group
were significantly higher than those of the ones in the control group.

61-72 Aylık Çocukların Matematik Gelişimine “Küçük Çocuklar İçin Büyük Matematik (Big Math for Little Kids)” Eğitim Programının Etkisi

Yıl 2013, Cilt: 6 Sayı: 4, 551 - 567, 01.12.2013

Öz

Bu araştırma, anasınıfına devam eden 61-72 aylık çocukların matematik gelişimine “Küçük Çocuklar için Büyük Matematik” programının etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma deneme modelinde olup kontrol gruplu ön-test – son-test modeli uygulanmıştır. Araştırma örneklemini tesadüfî örnekleme ile seçilmiş iki ilköğretim okulunun anasınıfına devam eden 61-72 aylık toplam 42 çocuk oluşturmuştur. Çalışmada verilerin toplanmasında Matematik Gelişimi 6 testi kullanılmıştır. Araştırmanın sonucunda, deney grubundaki çocukların Matematik Gelişimi 6 Testi puan ortalamalarının kontrol grubundaki çocukların puan ortalamalarından anlamlı derecede daha yüksek olduğu bulunmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA94BM22SB
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Meryem Çelik Bu kişi benim

Adalet Kandır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2013
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 6 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Çelik, M., & Kandır, A. (2013). The Effect of “Big Maths for Little Kids” Curriculum on Mathematical Development of 61-72 Month-Old Children. Journal of Theoretical Educational Science, 6(4), 551-567.