Kıymetli
okurlarımız,
Amasya
Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergimizin bu sayısı ile birlikte sekizinci
yılına başlamaktadır. Gururlanarak belirtiyorum ki, bir sayıyla daha sizlere
ulaşmanın kıvancını yaşıyoruz. Sizlerin de takip ettiği gibi dergimiz bir çok
dizin ve kütüphanede yayımladığı süreçten itibaren yer almaktadır. Bu durumun
bir göstergesi olarak Harzing’s Publish or Perish yazılımı ile Google Akademik
veritabanı incelendiğinde, dergimizin ilk sayısından bugüne kadar yayımlanmış
çalışmalarına 693 atıf aldığı ve h endeksinin 15 olduğu görülmektedir (bk. sayfa
içindekiler; Bibliyometrik Profil). Ayrıca sizlere önümüzde güz dönemi
başında 5–7/Eylül/2018
tarihlerinde Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde gerçekleştirilecek olan II.
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları kongresini duyurmaktan
onur duyuyorum.
Bu sayıda, yedi farklı eğitim kurumundan toplam on bir yazara
ait altı makale vardır. Bu sayının yayınlanma sürecine destek veren herkese
teşekkür eder, eğitimin çeşitli alanlarında çalışan tüm araştırmacıların
çalışmalarını değerlendirmek üzere dergimize davet etmekten mutluluk duyarım.
Saygılarımla,
Dr. Orhan
KARAMUSTAFAOĞLU
Baş-Editör
--------------------------------------------
Precious
readers,
With this new issue, we have started the eighth year of Amasya Education Journal successfully. I
am proud to say that we enjoy reaching you with a new issue. As you closely
follow, our journal has been placed in many index and libraries since it was
first published. Also, when Google Scholar database
with Harzing's Publish or Perish software as a demonstration of this situation
examined, it is seen that 693 cites to our published original articles from the
first issue of Amasya Education Journal to nowadays and the h index is 15 (see:
the page of contents; Bibliometric Profile). I am also honored to
announce to you the II. International Learning, Teaching
and Educational Researches Congress – ILTER, will
take place at the beginning of the fall semester between 5-7/September/2018 at
the Amasya University Education Faculty.
This issue consists of six papers belonging to eleven authors from seven
different educational institutions. We thank everybody for their voluntary
support during the publication process. I will be happy to invite papers from
all researchers studying in different fields of education.
Sincerely
yours,
Editor-in-Chief
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Haziran 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 8 Sayı: 1 |
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Amasya Education Journal)