Bu çalışmada; bir derse devam sayısıyla, o derste elde edilen başarı
notu arasındaki ilişkinin, istatistiksel yaklaşımla ortaya konulması
amaçlanmaktadır. Çalışmanın girişten sonraki ilk bölümünde ele alınan
örneklemin tanıtımı ve verilerin derlenmesini, ikinci bölümde derse
devamla başarı arasındaki ilişkinin boyutunun saptanması izlemektedir.
Son olarak da öğrencilerin fakültede aldıkları uygulamalı ders eğitimini
başarı ile sürdürebilmeleri konusunda alınabilecek önlemler, öneri
olarak sıralanmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2003 |
Gönderilme Tarihi | 1 Eylül 2003 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 19 Sayı: 1 |
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.