Bu araştırma bir işletmenin ürün dizisinde bulunan ürünlerin bir veya birkaçının toplam satışlar içindeki paylarının değiştirilmesinin rassal bölüntüler, rassal bölükler, latin karesi ve faktöryel deneylerle nasıl inceleneceğini içermektedir. Araştırmada ürün dizisi olarak kağıt ürünleri üreten bir şirketin birbirinden farklı isimlerle piyasaya sürdüğü kağıt mendiller ele alınmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 1992 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 1992 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1992 Cilt: 10 Sayı: 1 |
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.