Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

MARKA BAĞLILIĞI VE MARKA BAĞLILIĞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER

Yıl 1997, Cilt: 13 Sayı: 1, 109 - 120, 01.12.1997

Öz

-

Kaynakça

  • Charlton P. ve A.S.C. Ehrenberg, "McConnel's Experimental Brand Choice Data", Journal of Marketing Research, C.X, S.3 (Ağustos, 1973)
  • Dell I., Best Roger J. ve Coney Kenneth A., Consumer Behavior­lmplications tor Marketing Strategy-, (Plano,Texas: Business Publications ine., 1983)
  • Engel James F., Blackwell Roger D. ve Kollat David T., Consumer Behavior, (Hinsdale, lllinois: The Dryden Press, 1978
  • Fader Peter S. ve Schmittlein David C., "Excess Behavioral Loyalty tor High-Share Brands: Deviations from the Dietrich Model tor Repeat Purchasing" Journal of Marketing Research, C.XXX, S.4, (Kasım 1993).
  • Meer David, 'System Beaters, Brand Loyals and Deal Shoppers: New lnsights lnto the Role of Brand and Price" Journal of Advertising Research, C.XXXVI, S.3, (Mayıs-Haziran 2995)
  • Prince Melvin, Consumer Research tor Marketing Decisions, ( New York: A Ronald Press Publication, John Wiley and Sons, 1982)
  • Tellus Gerard J., "Advertising Exposure, Loyalty, and Brand Purchase: A Two-Stage Model of Choice", Journal of Marketing Research, C.XXV, S.2, (Mayıs 1988)
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesileri
Yazarlar

Nuri Çalık Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 1997
Gönderilme Tarihi 31 Ocak 1997
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997 Cilt: 13 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çalık, N. (1997). MARKA BAĞLILIĞI VE MARKA BAĞLILIĞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(1), 109-120.

88x31.png
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.