Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA İLETİŞİMiNDE MESAJ

Yıl 1989, Cilt: 7 Sayı: 2, 77 - 86, 31.12.1989

Öz

-

Kaynakça

  • Kenneth E. Runyon, Advertising, 2. Baskı, (Columbus: Charles E. Merrill Pub. Co., 1984), s. 17.
  • Paul S. Busch, Michael J. Houston, Marketing: Strategıc Foundations, (Hornewood: Rıchard D. Irwın Irıc., 1985), 638-644.
  • Michael L. Ray, Advertising and Communlcation Management, (Englewood Cliffs: Prentice-Hall Hall Inc., 1982), s. 255.
  • Michael L. Ray, William L. Wılkıc, «Fear: The Potential of an Appeal Neglected by Marketing», Journal of Marketing, (VoL 34, No: 1, 1970), s. 55.
  • William Wells, John Burrıett ve S. Moriarty, Adverting: Principles' and Practice. (Englewoad Cliffs: PrenticeHall Inc.,1989), s. 333.
  • Leon G. Schiffman, Leslie L. Konuk, Consumer Behavior, 3. Baskı, (Englewood Cliffs: Prerıtice-Hall Inc., 1987), s. 358.
  • Terence A. Shimp, M. Wayne DeLozier, Promotlon Management and 1l,1arketing Communications, (New York: The Dryden Press, 1986), s. 96-101.
  • Leon G. Schiffrnan, Leslie L. Konuk, s. 352.
  • William G. Nickels, Marketing Communication and Promotlon, 3. Baskı, (Columbos: Grid Pub. Inc., 1984), s. 94.
  • Terence A. Shimp, M. Wayne Del.ozier, s. 110.
  • Philip Kotler. Gary Armstrorıg, Marketing: An Introductlon, (Englewood Cliffs: Prcntice-Hall Irıc., 1987), s. 402.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesileri
Yazarlar

Yavuz Odabaşı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 1989
Gönderilme Tarihi 1 Temmuz 1989
Yayımlandığı Sayı Yıl 1989 Cilt: 7 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Odabaşı, Y. (1989). PAZARLAMA İLETİŞİMiNDE MESAJ. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(2), 77-86.

88x31.png
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.