Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

The Metaphoric Perceptions Of Health Management Students Taking General Accounting Course About The Course: The Case Of Ankara Hacı Bayram Veli University

Yıl 2022, , 197 - 211, 30.04.2022
https://doi.org/10.18506/anemon.892078

Öz

Kaynakça

  • Ağca, A., & Zeytinoğlu, E. (2008). Mevcut muhasebe eğitimi değişmeli mi? öğrencilerin muhasebe mesleğine karşı tutumları üzerine bir araştırma, XXVII.Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu-, 23-27 Nisan, Antalya, 3-26.
  • Akpınar, S., & Yıldız, Ş. (2018). Muhasebe eğitimi alan öğrencilerin muhasebe algılarına yönelik metaforlar, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 77, 91-114.
  • Arslan, M. M., & Bayrakçı, M. (2006). Metaforik düşünme ve öğrenme yaklaşımının eğitim-öğretim açısından incelenmesi. Millî Eğitim, 35(171), 100-108.
  • Caldwell, M., Weishar, J. & Glezen, W. (1996). The effect of cooperative learning on student perceptions in the accounting principles courses. Journal of Accounting Education 14(1), 17–36.
  • Cerit, Y. (2008). “Öğretmen kavramı ile ilgili metaforlara ilişkin öğrenci, öğretmen ve müdürlerin görüşleri”, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(4), 693-712.
  • Cohen, J., & Hanno, D. (1993). An analysis of underlying constructs affecting the choice of accounting as a major. Issues in Accounting Education, 8(2), 19–38.
  • Efron, S., & Pamela Bolotin J. (1994). Reflections in a mirror: teacher-generated metaphors from self and others. Bolotin Joseph and Burnaford 54–77.
  • Erol, İ., & Demirel Utku, B. (2015). Finansal muhasebe dersinde öğrencilerde oluşan kavram yanılgılarının incelenmesi, sadece ilk kelimenin ilk harfi büyük olmalıdır. İnternational Journal of Social Sciences and Education Research, 1(4), 1307-1319.
  • Erol Fidan, M. (2019). Lisans öğrencilerinin muhasebe eğitimi hakkındaki metaforik algıları: Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi İibf Örneği, Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Dergisi, 1(1), 30-57.
  • Ertuğrul, İ., & Özdemir, S. (2014). Muhasebe dersi alan ön lisans ve lisans öğrencilerinin derse yönelik tutumlarının tespiti: Ege Bölgesinde bir uygulama, Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1), 204-214.
  • Fidan, C., & Ağırbaş, İ. (2020). Muş Alparslan Üniversitesi Öğrencilerinin Genel Muhasebe Algılarına Yönelik Metaforlar. Muhasebe ve Finansman Dergisi, 87: 15-32.
  • Fischer, J., & Kiefer, A. (2001). Constructing and discovering ımages of your teaching In Images of Schoolteachers in America Second Edition, edited by Pamela Bolotin Joseph and Gail E. Burnaford, 93-114. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates.
  • Fisher, R., & Murphy, V. (1995). A pariah profession? Some student perceptions of accounting andaccountancy. Studies in Higher Education. 20(1), 45–58.
  • Friedlan, J. (1995). The effects of different teaching approaches on students’ perceptions of the skillsneeded for success in accounting courses and by practicing accountants. Issues in Accounting Education, 10(1), 47–63.
  • Geiger, M. A., & Ogilby, S. M. (2000). The first course ın accounting: students’perceptions and their effect on the decision to major ın accounting, Journal of Accounting Education, 18 (2), 63- 78.
  • Gökgöz, A. (2012). Determination of perceptions about accountants through metaphors:a case of Turkey, Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research In Business, 4(2), 62-71.
  • Gökgöz, A., & Dizkırıcı, A.S. (2013). How is accounting perceived in cognitive level? a study based on metaphor, International Journal of Education and Research, 1(7), 1-6.
  • Güler, M., Ağca, A., & Boz, D. (2016). İşletme öğrencilerinin muhasebe algılarının metaforlar yardımıyla anlatılması, PressAcademia Procedia, 2, 298-309.
  • Gürbüz O., & Mevlüt Gç (2006). Eğitim fakültesini yeni kazanan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine giriş dersini almadan önce ve aldıktan sonra öğretmenlik mesleği hakkındaki metaforlarının karşılaştırılması, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 293-310.
  • Güveli, E., İpek, A.S., Atasoy, E., & Güveli, H. (2011). Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2(2), 140-159.
  • Güven, B., & Güven, S. (2009). İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde metafor oluşturma becerilerine ilişkin nicel bir araştırma, Kastamonu Eğitim Dergisi, 17(2), 503-512.
  • Jones, J. P., & Fields, K. T. (2001). The Role Of Supplemental Instruction In The First Accounting Course, Issues in Accounting Education, 16(4), 531- 547.
  • Lakoff, G., & Johnson, M. (2005). Metaforlar Hayat, Anlam ve Dil. (G. Y. Demir Çev.). İstanbul: Paradigma Yayınları.
  • Morgan, G. (1998). Yönetim ve Örgüt Teorilerde Metafor. (Çev: G. Bulut). İstanbul, MESS Yayınları.
  • Özcan, İ., Ünal, F., & Helhel, Y. (2009). Muhasebe programı öğrencilerinin cinsiyet ve öğretim durumunun muhasebe mesleğine yönelik tutumları ile ilişkilendirilmesi, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 41, 170-181.
  • Saban, A., Koçbeker, B. N., & Saban, A. (2005). Öğretmen adaylarının öğretmen kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar, XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, 28-30 Eylül.
  • Saban, A. (2009). Öğretmen adaylarının öğrenci kavramına ilişkin sahip oldukları zihinsel imgeler, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (2), 281-326.
  • Saudagaran, S.M. (1996). The first course in accounting: an innovative approach. Issues InAccounting Education, 11(1), 83–94.
  • Türk Dil Kurumu güncel Türkçe sözlük içinde (2020). Erişim adresi: https://sozluk.gov.tr/
  • Yamane, T. (2001). Temel Örnekleme Yöntemleri, Çev: Alptekin Esin, M. Akif Bakır, Celal Aydın, Esen Gürbüzsel, Literatür Yayınları İstanbul.
  • Yıldırım, S. (2015). “Genel Muhasebe Dersi Alan Öğrencilerin Derse İlişkin Beklentileri ve Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi”, Muhasebe ve Denetime Bakış, 14(44), 1-15.
  • Yob, Iris M. (2003). “Thinking constructively with metaphors”, studies ın philosophy and education, 22(2), 127-138.

Genel Muhasebe Dersi Alan Sağlık Yönetimi Bölümü Öğrencilerinin Ders Hakkındaki Metaforik Algıları: Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Örneği

Yıl 2022, , 197 - 211, 30.04.2022
https://doi.org/10.18506/anemon.892078

Öz

Çalışmanın amacı, sağlık yönetimi bölümündeki genel muhasebe dersi alan öğrencilerin muhasebe dersi ile ilgili sahip oldukları duygu ve düşüncelerinin, renk, hayvan, besin türü, mevsim, oyun, çiçek ve eşya metaforları aracılığıyla ortaya konulmasıdır. Çalışma, nitel araştırma yöntemlerinden olgubilim çalışma deseni kapsamında gerçekleştirilmiştir. Araştırma, 2019-2020 öğretim yılının güz döneminde (Kasım ayı) Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sağlık Yönetimi bölümünde öğrenimini sürdüren ve muhasebe dersi alan öğrencilere anket uygulanarak gerçekleştirilmiştir. Araştırma kapsamında genel muhasebe dersi ile ilgili metaforları, “siyah, gri, brokoli, pırasa, kedi, yılan, kış, sonbahar, okey, satranç, kaktüs, papatya, hesap makinesi, süs eşyası” olduğu ve öğrencilerin muhasebe algılarında ise “muhasebe zor, sıkıcı ama aynı zamanda asil olduğunu, gerekli ve faydalı bir ders olduğu, zorla sevdirilmeye çalışıldığı algıları ön plana çıkmıştır. Muhasebe dersinde daha fazla örnek çözülmesi, bilgisayarlı ortamda öğrenim sürecinin gerçekleşmesi, daha az sınıflarda eğitimin yapılması önerilebilir. Öğrencilerin metaforik algıları yönünde kohort çalışma yapılabilmeli ve değişim ortaya konulmalıdır.

Kaynakça

  • Ağca, A., & Zeytinoğlu, E. (2008). Mevcut muhasebe eğitimi değişmeli mi? öğrencilerin muhasebe mesleğine karşı tutumları üzerine bir araştırma, XXVII.Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu-, 23-27 Nisan, Antalya, 3-26.
  • Akpınar, S., & Yıldız, Ş. (2018). Muhasebe eğitimi alan öğrencilerin muhasebe algılarına yönelik metaforlar, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 77, 91-114.
  • Arslan, M. M., & Bayrakçı, M. (2006). Metaforik düşünme ve öğrenme yaklaşımının eğitim-öğretim açısından incelenmesi. Millî Eğitim, 35(171), 100-108.
  • Caldwell, M., Weishar, J. & Glezen, W. (1996). The effect of cooperative learning on student perceptions in the accounting principles courses. Journal of Accounting Education 14(1), 17–36.
  • Cerit, Y. (2008). “Öğretmen kavramı ile ilgili metaforlara ilişkin öğrenci, öğretmen ve müdürlerin görüşleri”, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(4), 693-712.
  • Cohen, J., & Hanno, D. (1993). An analysis of underlying constructs affecting the choice of accounting as a major. Issues in Accounting Education, 8(2), 19–38.
  • Efron, S., & Pamela Bolotin J. (1994). Reflections in a mirror: teacher-generated metaphors from self and others. Bolotin Joseph and Burnaford 54–77.
  • Erol, İ., & Demirel Utku, B. (2015). Finansal muhasebe dersinde öğrencilerde oluşan kavram yanılgılarının incelenmesi, sadece ilk kelimenin ilk harfi büyük olmalıdır. İnternational Journal of Social Sciences and Education Research, 1(4), 1307-1319.
  • Erol Fidan, M. (2019). Lisans öğrencilerinin muhasebe eğitimi hakkındaki metaforik algıları: Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi İibf Örneği, Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Dergisi, 1(1), 30-57.
  • Ertuğrul, İ., & Özdemir, S. (2014). Muhasebe dersi alan ön lisans ve lisans öğrencilerinin derse yönelik tutumlarının tespiti: Ege Bölgesinde bir uygulama, Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1), 204-214.
  • Fidan, C., & Ağırbaş, İ. (2020). Muş Alparslan Üniversitesi Öğrencilerinin Genel Muhasebe Algılarına Yönelik Metaforlar. Muhasebe ve Finansman Dergisi, 87: 15-32.
  • Fischer, J., & Kiefer, A. (2001). Constructing and discovering ımages of your teaching In Images of Schoolteachers in America Second Edition, edited by Pamela Bolotin Joseph and Gail E. Burnaford, 93-114. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates.
  • Fisher, R., & Murphy, V. (1995). A pariah profession? Some student perceptions of accounting andaccountancy. Studies in Higher Education. 20(1), 45–58.
  • Friedlan, J. (1995). The effects of different teaching approaches on students’ perceptions of the skillsneeded for success in accounting courses and by practicing accountants. Issues in Accounting Education, 10(1), 47–63.
  • Geiger, M. A., & Ogilby, S. M. (2000). The first course ın accounting: students’perceptions and their effect on the decision to major ın accounting, Journal of Accounting Education, 18 (2), 63- 78.
  • Gökgöz, A. (2012). Determination of perceptions about accountants through metaphors:a case of Turkey, Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research In Business, 4(2), 62-71.
  • Gökgöz, A., & Dizkırıcı, A.S. (2013). How is accounting perceived in cognitive level? a study based on metaphor, International Journal of Education and Research, 1(7), 1-6.
  • Güler, M., Ağca, A., & Boz, D. (2016). İşletme öğrencilerinin muhasebe algılarının metaforlar yardımıyla anlatılması, PressAcademia Procedia, 2, 298-309.
  • Gürbüz O., & Mevlüt Gç (2006). Eğitim fakültesini yeni kazanan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine giriş dersini almadan önce ve aldıktan sonra öğretmenlik mesleği hakkındaki metaforlarının karşılaştırılması, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 293-310.
  • Güveli, E., İpek, A.S., Atasoy, E., & Güveli, H. (2011). Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2(2), 140-159.
  • Güven, B., & Güven, S. (2009). İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde metafor oluşturma becerilerine ilişkin nicel bir araştırma, Kastamonu Eğitim Dergisi, 17(2), 503-512.
  • Jones, J. P., & Fields, K. T. (2001). The Role Of Supplemental Instruction In The First Accounting Course, Issues in Accounting Education, 16(4), 531- 547.
  • Lakoff, G., & Johnson, M. (2005). Metaforlar Hayat, Anlam ve Dil. (G. Y. Demir Çev.). İstanbul: Paradigma Yayınları.
  • Morgan, G. (1998). Yönetim ve Örgüt Teorilerde Metafor. (Çev: G. Bulut). İstanbul, MESS Yayınları.
  • Özcan, İ., Ünal, F., & Helhel, Y. (2009). Muhasebe programı öğrencilerinin cinsiyet ve öğretim durumunun muhasebe mesleğine yönelik tutumları ile ilişkilendirilmesi, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 41, 170-181.
  • Saban, A., Koçbeker, B. N., & Saban, A. (2005). Öğretmen adaylarının öğretmen kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar, XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, 28-30 Eylül.
  • Saban, A. (2009). Öğretmen adaylarının öğrenci kavramına ilişkin sahip oldukları zihinsel imgeler, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (2), 281-326.
  • Saudagaran, S.M. (1996). The first course in accounting: an innovative approach. Issues InAccounting Education, 11(1), 83–94.
  • Türk Dil Kurumu güncel Türkçe sözlük içinde (2020). Erişim adresi: https://sozluk.gov.tr/
  • Yamane, T. (2001). Temel Örnekleme Yöntemleri, Çev: Alptekin Esin, M. Akif Bakır, Celal Aydın, Esen Gürbüzsel, Literatür Yayınları İstanbul.
  • Yıldırım, S. (2015). “Genel Muhasebe Dersi Alan Öğrencilerin Derse İlişkin Beklentileri ve Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi”, Muhasebe ve Denetime Bakış, 14(44), 1-15.
  • Yob, Iris M. (2003). “Thinking constructively with metaphors”, studies ın philosophy and education, 22(2), 127-138.

The Metaphoric Perceptions of Health Management Students Taking General Accounting Course About the Course: The Case of Ankara Hacı Bayram Veli University

Yıl 2022, , 197 - 211, 30.04.2022
https://doi.org/10.18506/anemon.892078

Öz

The aim of the study is to reveal the feelings and thoughts of the students who take the general accounting course in the health management department about the accounting course through the metaphors of color, animal, food type, season, game, flower and item. The study was carried out within the scope of the phenomenology study design, which is one of the qualitative research methods. The research was carried out by applying a questionnaire to the students who continue their education in Ankara Hacı Bayram Veli University, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Department of Health Management and take accounting courses in the fall semester of the 2019-2020 academic year (November). Within the scope of the research, the metaphors of the general accounting course are "black, gray, broccoli, leek, cat, snake, winter, autumn, okey, chess, cactus, daisy, calculator, ornaments" and in the accounting perceptions of the students "accounting is difficult, The perceptions that it is boring but also noble, that it is a necessary and useful lesson, that it is tried to be loved by force has come to the fore. It may be suggested to solve more examples in the accounting course, to realize the learning process in a computerized environment, and to have education in less classes. Cohort work should be done in the direction of students' metaphorical perceptions and change should be revealed.

Kaynakça

  • Ağca, A., & Zeytinoğlu, E. (2008). Mevcut muhasebe eğitimi değişmeli mi? öğrencilerin muhasebe mesleğine karşı tutumları üzerine bir araştırma, XXVII.Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu-, 23-27 Nisan, Antalya, 3-26.
  • Akpınar, S., & Yıldız, Ş. (2018). Muhasebe eğitimi alan öğrencilerin muhasebe algılarına yönelik metaforlar, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 77, 91-114.
  • Arslan, M. M., & Bayrakçı, M. (2006). Metaforik düşünme ve öğrenme yaklaşımının eğitim-öğretim açısından incelenmesi. Millî Eğitim, 35(171), 100-108.
  • Caldwell, M., Weishar, J. & Glezen, W. (1996). The effect of cooperative learning on student perceptions in the accounting principles courses. Journal of Accounting Education 14(1), 17–36.
  • Cerit, Y. (2008). “Öğretmen kavramı ile ilgili metaforlara ilişkin öğrenci, öğretmen ve müdürlerin görüşleri”, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(4), 693-712.
  • Cohen, J., & Hanno, D. (1993). An analysis of underlying constructs affecting the choice of accounting as a major. Issues in Accounting Education, 8(2), 19–38.
  • Efron, S., & Pamela Bolotin J. (1994). Reflections in a mirror: teacher-generated metaphors from self and others. Bolotin Joseph and Burnaford 54–77.
  • Erol, İ., & Demirel Utku, B. (2015). Finansal muhasebe dersinde öğrencilerde oluşan kavram yanılgılarının incelenmesi, sadece ilk kelimenin ilk harfi büyük olmalıdır. İnternational Journal of Social Sciences and Education Research, 1(4), 1307-1319.
  • Erol Fidan, M. (2019). Lisans öğrencilerinin muhasebe eğitimi hakkındaki metaforik algıları: Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi İibf Örneği, Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Dergisi, 1(1), 30-57.
  • Ertuğrul, İ., & Özdemir, S. (2014). Muhasebe dersi alan ön lisans ve lisans öğrencilerinin derse yönelik tutumlarının tespiti: Ege Bölgesinde bir uygulama, Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1), 204-214.
  • Fidan, C., & Ağırbaş, İ. (2020). Muş Alparslan Üniversitesi Öğrencilerinin Genel Muhasebe Algılarına Yönelik Metaforlar. Muhasebe ve Finansman Dergisi, 87: 15-32.
  • Fischer, J., & Kiefer, A. (2001). Constructing and discovering ımages of your teaching In Images of Schoolteachers in America Second Edition, edited by Pamela Bolotin Joseph and Gail E. Burnaford, 93-114. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates.
  • Fisher, R., & Murphy, V. (1995). A pariah profession? Some student perceptions of accounting andaccountancy. Studies in Higher Education. 20(1), 45–58.
  • Friedlan, J. (1995). The effects of different teaching approaches on students’ perceptions of the skillsneeded for success in accounting courses and by practicing accountants. Issues in Accounting Education, 10(1), 47–63.
  • Geiger, M. A., & Ogilby, S. M. (2000). The first course ın accounting: students’perceptions and their effect on the decision to major ın accounting, Journal of Accounting Education, 18 (2), 63- 78.
  • Gökgöz, A. (2012). Determination of perceptions about accountants through metaphors:a case of Turkey, Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research In Business, 4(2), 62-71.
  • Gökgöz, A., & Dizkırıcı, A.S. (2013). How is accounting perceived in cognitive level? a study based on metaphor, International Journal of Education and Research, 1(7), 1-6.
  • Güler, M., Ağca, A., & Boz, D. (2016). İşletme öğrencilerinin muhasebe algılarının metaforlar yardımıyla anlatılması, PressAcademia Procedia, 2, 298-309.
  • Gürbüz O., & Mevlüt Gç (2006). Eğitim fakültesini yeni kazanan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine giriş dersini almadan önce ve aldıktan sonra öğretmenlik mesleği hakkındaki metaforlarının karşılaştırılması, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 293-310.
  • Güveli, E., İpek, A.S., Atasoy, E., & Güveli, H. (2011). Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2(2), 140-159.
  • Güven, B., & Güven, S. (2009). İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde metafor oluşturma becerilerine ilişkin nicel bir araştırma, Kastamonu Eğitim Dergisi, 17(2), 503-512.
  • Jones, J. P., & Fields, K. T. (2001). The Role Of Supplemental Instruction In The First Accounting Course, Issues in Accounting Education, 16(4), 531- 547.
  • Lakoff, G., & Johnson, M. (2005). Metaforlar Hayat, Anlam ve Dil. (G. Y. Demir Çev.). İstanbul: Paradigma Yayınları.
  • Morgan, G. (1998). Yönetim ve Örgüt Teorilerde Metafor. (Çev: G. Bulut). İstanbul, MESS Yayınları.
  • Özcan, İ., Ünal, F., & Helhel, Y. (2009). Muhasebe programı öğrencilerinin cinsiyet ve öğretim durumunun muhasebe mesleğine yönelik tutumları ile ilişkilendirilmesi, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 41, 170-181.
  • Saban, A., Koçbeker, B. N., & Saban, A. (2005). Öğretmen adaylarının öğretmen kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar, XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, 28-30 Eylül.
  • Saban, A. (2009). Öğretmen adaylarının öğrenci kavramına ilişkin sahip oldukları zihinsel imgeler, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (2), 281-326.
  • Saudagaran, S.M. (1996). The first course in accounting: an innovative approach. Issues InAccounting Education, 11(1), 83–94.
  • Türk Dil Kurumu güncel Türkçe sözlük içinde (2020). Erişim adresi: https://sozluk.gov.tr/
  • Yamane, T. (2001). Temel Örnekleme Yöntemleri, Çev: Alptekin Esin, M. Akif Bakır, Celal Aydın, Esen Gürbüzsel, Literatür Yayınları İstanbul.
  • Yıldırım, S. (2015). “Genel Muhasebe Dersi Alan Öğrencilerin Derse İlişkin Beklentileri ve Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi”, Muhasebe ve Denetime Bakış, 14(44), 1-15.
  • Yob, Iris M. (2003). “Thinking constructively with metaphors”, studies ın philosophy and education, 22(2), 127-138.
Toplam 32 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Seyhan Çil Koçyiğit 0000-0003-1012-3605

Pınar Uçakkuş 0000-0002-4236-4350

Gökhan Coşkun Bu kişi benim 0000-0002-5181-0498

Yayımlanma Tarihi 30 Nisan 2022
Kabul Tarihi 16 Ocak 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022

Kaynak Göster

APA Çil Koçyiğit, S., Uçakkuş, P., & Coşkun, G. (2022). Genel Muhasebe Dersi Alan Sağlık Yönetimi Bölümü Öğrencilerinin Ders Hakkındaki Metaforik Algıları: Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Örneği. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10(1), 197-211. https://doi.org/10.18506/anemon.892078

Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.