Alternatif Politika dergisinin 2024 yılında yayımlanan 16. cilt, 2. sayısında yer alan, Esra Tüylüoğlu’nun yazarı olduğu “Siyasal Reklamların Göstergebilimsel Analizi: XIV. Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Kullanılan ‘Aşkınan Çalışan Yorulmaz’ ve ‘Haydi Türkiye!’ Reklam Filmleri Örneği” başlıklı makalenin kaynakçasında maddi hata tespit edilmiştir. Yazar, daha önce düzeltme sürecinde makaleden çıkardığı kısımlarda, referans verilen bazı eserleri kaynakçadan çıkarmayı sehven unuttuğunu beyan etmiştir. Kaynakçada unutulan ve çıkarılması gereken eserler aşağıdaki gibidir; Barthes, Roland (2009), Göstergebilimsel Serüven (İstanbul: Yapı Kredi Yayınları) (Çev. Mehmet Rıfat, Sema Rıfat). Candan, Gizem (2020), “Glokalizasyon Bağlamında Netflix Reklamları: Göstergebilimsel Bir Analiz”, Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi, 2 (1): 3-15. Dağtaş, Banu (2003), Reklamı Okumak (Ankara: Ütopya Yayınları). Saussure, Ferdinand (2014), Genel Dilbilim Yazıları (İstanbul: İthaki Yayıncılık) (Çev. Savaş Kılıç). Turan, Mehmet (2012), “Gazetelerde Yayınlanan Siyasi Karikatürlerin Göstergebilimsel Çözümlemesi: 2011 Genel Seçimleri Örneği”, Selçuk İletişim, 7 (2): 121-138.
Alternatif Politika dergisinin 2024 yılında yayımlanan 16. cilt, 2. sayısında yer alan, Esra Tüylüoğlu’nun yazarı olduğu “Siyasal Reklamların Göstergebilimsel Analizi: XIV. Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Kullanılan ‘Aşkınan Çalışan Yorulmaz’ ve ‘Haydi Türkiye!’ Reklam Filmleri Örneği” başlıklı makalenin kaynakçasında maddi hata tespit edilmiştir. Yazar, daha önce düzeltme sürecinde makaleden çıkardığı kısımlarda, referans verilen bazı eserleri kaynakçadan çıkarmayı sehven unuttuğunu beyan etmiştir. Kaynakçada unutulan ve çıkarılması gereken eserler aşağıdaki gibidir; Barthes, Roland (2009), Göstergebilimsel Serüven (İstanbul: Yapı Kredi Yayınları) (Çev. Mehmet Rıfat, Sema Rıfat). Candan, Gizem (2020), “Glokalizasyon Bağlamında Netflix Reklamları: Göstergebilimsel Bir Analiz”, Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi, 2 (1): 3-15. Dağtaş, Banu (2003), Reklamı Okumak (Ankara: Ütopya Yayınları). Saussure, Ferdinand (2014), Genel Dilbilim Yazıları (İstanbul: İthaki Yayıncılık) (Çev. Savaş Kılıç). Turan, Mehmet (2012), “Gazetelerde Yayınlanan Siyasi Karikatürlerin Göstergebilimsel Çözümlemesi: 2011 Genel Seçimleri Örneği”, Selçuk İletişim, 7 (2): 121-138.
Alternatif Politika dergisinin 2024 yılında yayımlanan 16. cilt, 2. sayısında yer alan, Esra Tüylüoğlu’nun yazarı olduğu “Siyasal Reklamların Göstergebilimsel Analizi: XIV. Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Kullanılan ‘Aşkınan Çalışan Yorulmaz’ ve ‘Haydi Türkiye!’ Reklam Filmleri Örneği” başlıklı makalenin kaynakçasında maddi hata tespit edilmiştir. Yazar, daha önce düzeltme sürecinde makaleden çıkardığı kısımlarda, referans verilen bazı eserleri kaynakçadan çıkarmayı sehven unuttuğunu beyan etmiştir.
Kaynakçada unutulan ve çıkarılması gereken eserler aşağıdaki gibidir;
Barthes, Roland (2009), Göstergebilimsel Serüven (İstanbul: Yapı Kredi Yayınları) (Çev. Mehmet Rıfat, Sema Rıfat).
Candan, Gizem (2020), “Glokalizasyon Bağlamında Netflix Reklamları: Göstergebilimsel Bir Analiz”, Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi, 2 (1): 3-15.
Dağtaş, Banu (2003), Reklamı Okumak (Ankara: Ütopya Yayınları).
Saussure, Ferdinand (2014), Genel Dilbilim Yazıları (İstanbul: İthaki Yayıncılık) (Çev. Savaş Kılıç).
Turan, Mehmet (2012), “Gazetelerde Yayınlanan Siyasi Karikatürlerin Göstergebilimsel Çözümlemesi: 2011 Genel Seçimleri Örneği”, Selçuk İletişim, 7 (2): 121-138.
| Birincil Dil | Türkçe |
|---|---|
| Konular | Türk Siyasal Hayatı |
| Bölüm | Düzeltme |
| Yazarlar | |
| Yayımlanma Tarihi | 30 Ekim 2025 |
| Gönderilme Tarihi | 30 Ekim 2025 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 2025 Cilt: 17 Sayı: 3 |