Alışveriş bağlamında davranışları
çok iyi analiz edilmesi gereken tüketici gruplarından birisi belki de en
önemlisi kadınlardır. Kadınların toplum içerisindeki aktif rollerinin yanında,
tüketim faaliyetlerinin şekillenmesinde ve tüketime ayrılan bütçenin kullanılmasında
da rollerinin gün geçtikçe artmasıdır. Bu bağlamda çalışmanın amacı burçların
kadın tüketicilerin anlık satın alma davranışlarında etkisini ortaya koymaktır.
Bu çalışmada yüzyüze anket yöntemi uygulanmıştır. 291 kadın katılımcıyla anket çalışması
gerçekleşmiştir. Çalışmada burçların kadın tüketicilerin anlık satın alma
davranışlarında etkisi olduğu ve burçlar arasında anlamlı farklılıklar olduğu
belirlenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 5 Sayı: 12 |