Günümüzde değişmeyen tek unsurun, değişim olduğu gerçeği halkla ilişkiler uygulamalarını da, değiştirmektedir. Hayatımızın ayrılmaz bir bütünü haline gelen sosyal medya uygulamaları, web siteleri, televizyon reklamları ve programları, kitlelere ulaşmak üzere kullanılan yöntemlerinde değişmesiyle, halkla ilişkilerin etkili araçları halini almıştır. Bireyin o an dolaştığı web sitesinde, biraz evvel baktığı bir ayakkabıyı görmesi, sosyal medya hesabında daha önce gezdiği internet sitelerinin reklamlarıyla karşılaşması gibi hususlar şüphesiz tesadüf değildir. Her gün, her saat maruz kaldığımız bu iletişim araçlarından, halkla ilişkiler uygulayıcıları genel olarak nasıl faydalanıyor? Bireyin bu mecralar aracılığı ile aldığı mesajlara tepkisi ne oluyor? Tüm bu sorular perspektifinde, halkla ilişkiler uygulamalarının, yeni medya araçlarıyla birlikte uygulama değişikliklerine ve araçların daha etkin kullanımıyla ilgili önerilere, yer verilmiştir. Bu kapsamda, ikincil kaynaklar ve istatistik verilerinden faydalanılmıştır. Halkla ilişkilerde bu araçların etkin kullanımının, örgüt açısında kısa ve uzun vadede çeşitli faydalar sağladığı görülmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Nisan 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 6 Sayı: 4 |