Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi

Yıl 1990, Cilt: 1 Sayı: 2, 11 - 13, 01.02.1990
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Adnan Hastürk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Hastürk, A. (1990). Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 11-13.
AMA Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Şubat 1990;1(2):11-13.
Chicago Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, sy. 2 (Şubat 1990): 11-13.
EndNote Hastürk A (01 Şubat 1990) Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 2 11–13.
IEEE A. Hastürk, “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 2, ss. 11–13, 1990.
ISNAD Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1/2 (Şubat 1990), 11-13.
JAMA Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1:11–13.
MLA Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 2, 1990, ss. 11-13.
Vancouver Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(2):11-3.