Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
Editoryal
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi
Yıl 1990
, Cilt: 1 Sayı: 2, 11 - 13, 01.02.1990
Adnan Hastürk
Anahtar Kelimeler
halkbilim
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Adnan Hastürk
Bu kişi benim
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Türkiye
Yayımlanma Tarihi
1 Şubat 1990
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 2
Kaynak Göster
APA
Hastürk, A. (1990). Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 11-13.
AMA
Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Şubat 1990;1(2):11-13.
Chicago
Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, sy. 2 (Şubat 1990): 11-13.
EndNote
Hastürk A (01 Şubat 1990) Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 2 11–13.
IEEE
A. Hastürk, “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi”,
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, c. 1, sy. 2, ss. 11–13, 1990.
ISNAD
Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
1/2 (Şubat 1990), 11-13.
JAMA
Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
. 1990;1:11–13.
MLA
Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 2, 1990, ss. 11-13.
Vancouver
Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(2):11-3.
Kapak Resmi İndir
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 1 Sayı: 1
Cilt: 1 Sayı: 2
Cilt: 1 Sayı: 3
Cilt: 1 Sayı: 4