Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği

Yıl 2000, Cilt: 11 Sayı: 2 - Prof. Dr. Hasan Olalı Özel Sayısı, 57 - 68, 01.12.2000

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hakem Denetimli Makaleler
Yazarlar

Sevgi Ayşe Öztürk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 11 Sayı: 2 - Prof. Dr. Hasan Olalı Özel Sayısı

Kaynak Göster

APA Öztürk, S. A. (2000). Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 11(2), 57-68.
AMA Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2000;11(2):57-68.
Chicago Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11, sy. 2 (Aralık 2000): 57-68.
EndNote Öztürk SA (01 Aralık 2000) Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11 2 57–68.
IEEE S. A. Öztürk, “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 11, sy. 2, ss. 57–68, 2000.
ISNAD Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11/2 (Aralık 2000), 57-68.
JAMA Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11:57–68.
MLA Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 11, sy. 2, 2000, ss. 57-68.
Vancouver Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11(2):57-68.