Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Türkiye'ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma

Yıl 2001, Cilt: 12 Sayı: 1, 46 - 56, 01.06.2001

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hakem Denetimli Makaleler
Yazarlar

Yüksel Öztürk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 12 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Öztürk, Y. (2001). Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(1), 46-56.
AMA Öztürk Y. Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Haziran 2001;12(1):46-56.
Chicago Öztürk, Yüksel. “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, sy. 1 (Haziran 2001): 46-56.
EndNote Öztürk Y (01 Haziran 2001) Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 1 46–56.
IEEE Y. Öztürk, “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 1, ss. 46–56, 2001.
ISNAD Öztürk, Yüksel. “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/1 (Haziran 2001), 46-56.
JAMA Öztürk Y. Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:46–56.
MLA Öztürk, Yüksel. “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 1, 2001, ss. 46-56.
Vancouver Öztürk Y. Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(1):46-5.