Öztürk, Y. (2001). Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(1), 46-56.
AMA
Öztürk Y. Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Haziran 2001;12(1):46-56.
Chicago
Öztürk, Yüksel. “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, sy. 1 (Haziran 2001): 46-56.
EndNote
Öztürk Y (01 Haziran 2001) Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 1 46–56.
IEEE
Y. Öztürk, “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 1, ss. 46–56, 2001.
ISNAD
Öztürk, Yüksel. “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/1 (Haziran 2001), 46-56.
JAMA
Öztürk Y. Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:46–56.
MLA
Öztürk, Yüksel. “Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 1, 2001, ss. 46-56.
Vancouver
Öztürk Y. Türkiye’ye Seyahat Edenlerin Beklentileri Odaklı Pazar Bölümlendirmesi Üzerine Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(1):46-5.