Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları

Yıl 2001, Cilt: 12 Sayı: 2, 162 - 168, 01.12.2001

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hakem Denetimli Makaleler
Yazarlar

Atilla Akbaba Bu kişi benim

İzzet Kılınç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 12 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Akbaba, A., & Kılınç, İ. (2001). Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(2), 162-168.
AMA Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2001;12(2):162-168.
Chicago Akbaba, Atilla, ve İzzet Kılınç. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, sy. 2 (Aralık 2001): 162-68.
EndNote Akbaba A, Kılınç İ (01 Aralık 2001) Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 2 162–168.
IEEE A. Akbaba ve İ. Kılınç, “Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 2, ss. 162–168, 2001.
ISNAD Akbaba, Atilla - Kılınç, İzzet. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/2 (Aralık 2001), 162-168.
JAMA Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:162–168.
MLA Akbaba, Atilla ve İzzet Kılınç. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 12, sy. 2, 2001, ss. 162-8.
Vancouver Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(2):162-8.