Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları

Yıl 2003, Cilt: 14 Sayı: 1, 23 - 32, 01.06.2003

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hakem Denetimli Makaleler
Yazarlar

Atila Yüksel Bu kişi benim

Uğur K. Kılınç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 14 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yüksel, A., & Kılınç, U. K. (2003). Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(1), 23-32.
AMA Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Haziran 2003;14(1):23-32.
Chicago Yüksel, Atila, ve Uğur K. Kılınç. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, sy. 1 (Haziran 2003): 23-32.
EndNote Yüksel A, Kılınç UK (01 Haziran 2003) Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 1 23–32.
IEEE A. Yüksel ve U. K. Kılınç, “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 1, ss. 23–32, 2003.
ISNAD Yüksel, Atila - Kılınç, Uğur K. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/1 (Haziran 2003), 23-32.
JAMA Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:23–32.
MLA Yüksel, Atila ve Uğur K. Kılınç. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 1, 2003, ss. 23-32.
Vancouver Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(1):23-32.