Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi

Yıl 1992, Cilt: 3 Sayı: 3, 9 - 11, 01.05.1992
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Ahmad Zafar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 1992
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Zafar, A. (1992). Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(3), 9-11.
AMA Zafar A. Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Mayıs 1992;3(3):9-11.
Chicago Zafar, Ahmad. “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3, sy. 3 (Mayıs 1992): 9-11.
EndNote Zafar A (01 Mayıs 1992) Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3 3 9–11.
IEEE A. Zafar, “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 3, ss. 9–11, 1992.
ISNAD Zafar, Ahmad. “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3/3 (Mayıs 1992), 9-11.
JAMA Zafar A. Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3:9–11.
MLA Zafar, Ahmad. “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 3, 1992, ss. 9-11.
Vancouver Zafar A. Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3(3):9-11.