Birkan, İ. (1999). Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 10(1), 27-35.
AMA
Birkan İ. Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Haziran 1999;10(1):27-35.
Chicago
Birkan, İbrahim. “Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10, sy. 1 (Haziran 1999): 27-35.
EndNote
Birkan İ (01 Haziran 1999) Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10 1 27–35.
IEEE
İ. Birkan, “Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 10, sy. 1, ss. 27–35, 1999.
ISNAD
Birkan, İbrahim. “Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10/1 (Haziran 1999), 27-35.
JAMA
Birkan İ. Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10:27–35.
MLA
Birkan, İbrahim. “Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 10, sy. 1, 1999, ss. 27-35.
Vancouver
Birkan İ. Otel işletmelerinin Pazarlama Kanallarının Analizi: Türkiye’deki Şehir Otelleri Uzerine Bir Uygulama. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10(1):27-35.