Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 1994, Cilt: 5 Sayı: 2, 34 - 38, 01.08.1994

Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması

Yıl 1994, Cilt: 5 Sayı: 2, 34 - 38, 01.08.1994
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Şeyhmus Baloğlu

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 1994
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Baloğlu, Ş. (1994). Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 34-38.
AMA Baloğlu Ş. Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Ağustos 1994;5(2):34-38.
Chicago Baloğlu, Şeyhmus. “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları Ve Turizm Sektöründe Uygulanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5, sy. 2 (Ağustos 1994): 34-38.
EndNote Baloğlu Ş (01 Ağustos 1994) Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5 2 34–38.
IEEE Ş. Baloğlu, “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 5, sy. 2, ss. 34–38, 1994.
ISNAD Baloğlu, Şeyhmus. “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları Ve Turizm Sektöründe Uygulanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5/2 (Ağustos 1994), 34-38.
JAMA Baloğlu Ş. Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5:34–38.
MLA Baloğlu, Şeyhmus. “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları Ve Turizm Sektöründe Uygulanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 5, sy. 2, 1994, ss. 34-38.
Vancouver Baloğlu Ş. Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5(2):34-8.