Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi

Yıl 1997, Cilt: 8 Sayı: 1, 12 - 17, 01.06.1997

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Gülçin Tanur Buluç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1997
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997 Cilt: 8 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Buluç, G. T. (1997). Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 8(1), 12-17.
AMA Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Haziran 1997;8(1):12-17.
Chicago Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8, sy. 1 (Haziran 1997): 12-17.
EndNote Buluç GT (01 Haziran 1997) Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8 1 12–17.
IEEE G. T. Buluç, “Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 8, sy. 1, ss. 12–17, 1997.
ISNAD Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8/1 (Haziran 1997), 12-17.
JAMA Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1997;8:12–17.
MLA Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 8, sy. 1, 1997, ss. 12-17.
Vancouver Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1997;8(1):12-7.