Emeksiz, M. (1996). Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(2), 75-77.
AMA
Emeksiz M. Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1996;7(2):75-77.
Chicago
Emeksiz, Murat. “Türkiye’de Resort Otel işletmelerinde ‘last Minute’ satış Sorunu Ve çözüm önerileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, sy. 2 (Aralık 1996): 75-77.
EndNote
Emeksiz M (01 Aralık 1996) Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 2 75–77.
IEEE
M. Emeksiz, “Türkiye’de resort otel işletmelerinde ‘last minute’ satış sorunu ve çözüm önerileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 2, ss. 75–77, 1996.
ISNAD
Emeksiz, Murat. “Türkiye’de Resort Otel işletmelerinde ‘last Minute’ satış Sorunu Ve çözüm önerileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/2 (Aralık 1996), 75-77.
JAMA
Emeksiz M. Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7:75–77.
MLA
Emeksiz, Murat. “Türkiye’de Resort Otel işletmelerinde ‘last Minute’ satış Sorunu Ve çözüm önerileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 2, 1996, ss. 75-77.
Vancouver
Emeksiz M. Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7(2):75-7.