Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Türkiye'de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri

Yıl 1996, Cilt: 7 Sayı: 2, 75 - 77, 01.12.1996

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Murat Emeksiz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996 Cilt: 7 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Emeksiz, M. (1996). Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(2), 75-77.
AMA Emeksiz M. Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1996;7(2):75-77.
Chicago Emeksiz, Murat. “Türkiye’de Resort Otel işletmelerinde ‘last Minute’ satış Sorunu Ve çözüm önerileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, sy. 2 (Aralık 1996): 75-77.
EndNote Emeksiz M (01 Aralık 1996) Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 2 75–77.
IEEE M. Emeksiz, “Türkiye’de resort otel işletmelerinde ‘last minute’ satış sorunu ve çözüm önerileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 2, ss. 75–77, 1996.
ISNAD Emeksiz, Murat. “Türkiye’de Resort Otel işletmelerinde ‘last Minute’ satış Sorunu Ve çözüm önerileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/2 (Aralık 1996), 75-77.
JAMA Emeksiz M. Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7:75–77.
MLA Emeksiz, Murat. “Türkiye’de Resort Otel işletmelerinde ‘last Minute’ satış Sorunu Ve çözüm önerileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 7, sy. 2, 1996, ss. 75-77.
Vancouver Emeksiz M. Türkiye’de resort otel işletmelerinde "last minute" satış sorunu ve çözüm önerileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7(2):75-7.