Bu çalışmanın amacı, orta öğretim öğrencilerinin coğrafya dersine
yönelik tutumlarını ortaya koymaktır. Araştırmada, Erzurum’daki liselerde
öğrenim gören 300 öğrenci örneklem olarak seçilmiştir. Veri toplama aracı olarak
Güven ve Uzman (2006) tarafından geliştirilen ve 39 maddeden oluşan tutum
ölçeği kullanılmış ve veriler belli değişkenlere göre SPSS’de analiz edilmiştir.
Bulgulara göre, öğrencilerin coğrafya dersine yönelik tutumları orta düzeyde olup,
cinsiyet ve okul türüne göre anlamlı bir farklılık göstermemektedir.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Mart 2011 |
Gönderilme Tarihi | 4 Mart 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 13 Sayı: 19 |
Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License