BibTex RIS Kaynak Göster

COĞRAFYA EĞİTİMİ ANABİLİM DALI I. SINIF OĞRENCİLERİNİN PROFİLLERİ İLE AKADEMİK BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI

Yıl 2002, Cilt: 7 Sayı: 8, - , 08.03.2011

Öz

 

Özet :

Bu araştırmada, Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Coğrafya Eğitimi Anabilim Dalı I.sınıf öğrencilerinin profilleri ile yıl sonu akademik başarıları arasındaki ilişki, ortaya konulmaya çalışılmıştır.

Veri toplama aracı olarak, Ayvacı (1996) tarafından hazırlanan anket formu değiştirilerek kullanılmıştır. Toplanan veriler SPSS paket programında frekans, yüzde dağılım ve ki-kare uygulanarak analiz edilmiştir. Coğrafya Eğitimi Anabilim Dalı I.sınıf öğrencilerinin profilleri ortaya konulmuş, genel olarak öğrenci profilleri ile akademik başarıları arasında anlamlı bir ilişki bulunamamıştır.

Anahtar Kelimeler: Profil, Akademik Başarı, Karşılaştırma

 

 

Abstract :

This study aims to compare the profiles and academic success of the first-year students in the Main Branch of Geography Teaching, Kâzım Karabekir Faculty of Education, Atatürk University.

To collect data, the questionnaire prepared by Ayvacı (1996) was used in a somewhat changed form.The obtained data were analized in SPSS package programme, with the use of frequency, percentage, and Chi-square. The profiles of the first-year students in the Main Branch of Geography Teaching were made clear, and a significant correlation was found between student profiles and their academic success.

Key Words : Profile, Academic Success, Comparison

 

 

Yıl 2002, Cilt: 7 Sayı: 8, - , 08.03.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mete Alım Bu kişi benim

Serkan Doğanay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 8 Mart 2011
Gönderilme Tarihi 8 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 7 Sayı: 8

Kaynak Göster

APA Alım, M., & Doğanay, S. (2011). COĞRAFYA EĞİTİMİ ANABİLİM DALI I. SINIF OĞRENCİLERİNİN PROFİLLERİ İLE AKADEMİK BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI. Doğu Coğrafya Dergisi, 7(8).

Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License

29929