Bu araştırmada 6. ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler programındaki
Coğrafya konularının genel amaçlarının gerçekleşme düzeyi, öğretmen
ve öğrenci görüşlerine göre ortaya konulmaya çalışılmıştır. 114 Sosyal
Bilgiler öğretmeni, “1450” altıncı ve “1455” yedinci sınıf öğrencisi bu
araştırmanın örneklemini oluşturmuştur. Genel amaçların gerçekleşme
düzeylerinde yüksek yüzdeye sahip olan öğretmen ve öğrenci görüşleri
ortaya çıkarılmıştır. Genel amaçların gerçekleşme düzeylerinin
öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre farklılaştığı tespit edilmiştir.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 12 Eylül 2011 |
Gönderilme Tarihi | 12 Eylül 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 12 Sayı: 18 |
Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License