BibTex RIS Kaynak Göster

KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ: UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2016, Cilt: 30 Sayı: 3, 0 - 0, 26.07.2016

Öz

 Özellikle ülkemizde son 10 yılda kurulan yeni üniversitelerde yaşanan öğretim elemanı açığı nedeniyle aralarında ciddi anlamda öğretim elemanı geçişi yaşanmaya başlamıştır. Bu erozyonu önlemek için üniversitelerin olumlu kurumsal imaja ve bağlılık duyguları yüksek çalışanlara ihtiyaçları olduğu düşünülmektedir. Bu çalışmada önemli farklılaşma aracı olan çalışanların, görev yaptıkları kurum imajlarına yönelik algılarının kurumsal bağlılıklarına etkilerinin olup olmadığının incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma kapsamında, görev yapan öğretim elemanlarından anket yöntemi ile veri temin edilmiş ve elde edilen verilere sırasıyla faktör analizi ve çoklu regresyon analizleri yapılmıştır. Araştırma sonucunda marka imajı unsurlarından kurumsal felsefenin, fiziksel imkanların ve kurumsal kalitenin duygusal ve normatif bağlılığı etkilediği tespit edilmiştir.

Yıl 2016, Cilt: 30 Sayı: 3, 0 - 0, 26.07.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aysel Erciş

Emre Harorlı

Yayımlanma Tarihi 26 Temmuz 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 30 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Erciş, A., & Harorlı, E. (2016). KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ: UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 30(3).

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png