Bu çalışma, algılanan hizmet kalitesi ve marka bağlılığı
arasındaki ilişki üzerinde müşteri tatmininin aracılık (dolaylı) etkisini
incelemektedir. Mobil iletişim sektöründeki 380 müşteri üzerinde yürütülen
çalışma, algılanan hizmet kalitesinin marka bağlılığını hem doğrudan hem de
müşteri tatmini üzerinden dolaylı bir şekilde etkilediğini ortaya çıkarmıştır.
Ayrıca, algılanan hizmet kalitesi, müşteri tatminini pozitif olarak etkilemektedir.
Bu sonuçlar, işletmelerin hizmet kalitesini, müşteri tatminini artıracak şekilde
geliştirmelerinin gerekliliğini ortaya koymaktadır.
Birincil Dil | tr; en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 12 Ağustos 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 23 Sayı: 4 |