Özet: Erzurunı Atatürk Üniversitesi öğrencılerinin şehir merkezinde sunulan
sağlık hizmetlerinin kalite düzeyi konusundaki algılarının araştırıldığı bu çalışma iki
bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde genelolarak hizmetler tanımlanmakta,
özellikleri belirtilmekte ve sağlık hizmetlerinde kalite konusuna ilişkin teorik
bilgiler sunulmaktadır. İkincİ bölüm ise öğrencılerin kalite algılarıııın araştırıldı~ı
uyguiama kısmından oluşmaktadır.Bu böm-mde araştırmanın metodolojisi, yöntemi,
kalit.e: algısınm tespitinde kullanılan kriterler, elde edilen veriler, verilerin analizi ve
yorumu hakkında bilgiler sunulmaktadır. Çalışma, sonuç ve öneriler kısmıyla son
bulmaktadır.
Anahtar Kelimeler:
IIizmet Kalitesi, Pazarlarna. Sağlık Hizmetlerinde Kalite, Sa&hk Hizmetleri
Abstract: This study consist of two section which bascd on Atatürk
University student's perception of health services supplied at cit}' cemer. First
section covers definition of services in general and their characteristics and
their qua]ily. Second section İnvolves application which ıs analyzing students
perception of health services quality. In this section, some information is given
about research methodology, criteria in determining quality perception, data
gathered from research and their analysis and conclusions.
Key'Vords: Service Quality, Marketing, Health Services, Health Service's Qualit),
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Kasım 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 15 Sayı: 1-2 |