Modern pazarlama anlayışında, işletme yöneticilerinin başarılı
olabilmeleri için, pazarlama konularının yanı sıra finansal konulara da
eğilmeleri gerekmektedir. İşletmelerin birincil amacının hissedar değeri
yaratmak olduğu yönündeki görüşün giderek daha fazla kabul görmesi,
pazarlama yöneticilerini değer ve değer yaratılması konularına odaklanmaya
zorlamaktadır. Bu çalışmada, öncelikle pazarlamanın geçirmiş olduğu aşamalar
ve değer temelli pazarlamanın ortaya çıkış nedenleri ele alınmakta, sonrasında
ise, değer temelli pazarlama finansal boyutta ve müşteri boyutunda
incelenmektedir
Değer Değer Temelli Pazarlama Hissedar Değeri Müşteri Değeri
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Kasım 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 20 Sayı: 2 |