Bu çalışmanın amacı ve ana konusu, insanın toplumsal baskı
ajanslarıyla her gün değişen yaşam koşullarına ve bireyselleşmesine bağlı artan
hazcı (hedonik) tüketim davranışlarını araştırmak ve anlamaya çalışmaktır.
Özelde baskı ajanslarından en yaygını olan televizyonun tüketici hazcı
eğilimlerini belirleme, fantezi ve düşleri biçimlendirme, dolayısıyla insanı
gerçeklik duygusundan uzaklaştırma yönü ele alınarak, Süleyman Demirel
Üniversitesi öğrencileri üzerinde görgül bir incelemeyi kapsamaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 23 Ekim 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 26 Sayı: 3-4 |