Ters yüz edilmiş
sınıflar, teknoloji ve zamanın daha yenilikçi kullanımıyla öğrencilerin ve
öğretmenlerin geleneksel olarak ders içeriğini öğrenme ve öğretme şeklini
değiştiren bir öğretim yöntemidir. Ters yüz edilmiş sınıflar, eğitimcilerin ve
eğitiö kurumlarının şimdi ve gelecekte karşılaşabilecekleri sorunlara bir çözüm
olabilir. Bu makalede, finans alanındaki akademisyenlerin kendi sınıflarında
ters yüz edilmiş sınıf yaklaşımını nasıl uyguladıklarına ilişkin bir literatür
taraması sunmaktayız. Avustralya, La Trobe Üniversitesi Kütüphanesi üzerinden
ProQuest, JSTOR, ScinceDirect ve WEB Veri Tabanı veritabanlarında anahtar
kelimeler olarak ters yüz edilmiş sınıf, finans eğitimi ve ters yüz edilmiş
derslerin uygulamalarını kullandık. Bu kriterler ile ilgili toplamda 163 makale
bulduk. Tüm makaleleri değerlendirdiğimizde, makalelerin çoğunun hukuk,
matematik ve dil gibi farklı sınıf uygulamaları alanında olduğunu, ancak finans
eğitimi alanında çok az uygulamanın olduğunu fark ettik. Sonuçlar, ters yüz
edilmiş sınıf ve finans eğitimi ile ilgili çok dolaylı kanıtların olduğunu
göstermektedir. Sadece 10 makale ters yüz edilmiş sınıf kriterlerini ve finans
eğitimindeki eğitim çıktılarını karşılamaktadır. Yapılan çalışmaların çoğunluğu
örenci algıları ve akademik sonuçların nasıl iyileştirileceği ile ilgilidir.
Ayrıca vaka çalışmalarının keşfetmediği bazı alanları da tespit ediyoruz. Bunu
yaparken, finans eğitiminde ters yüz edilmiş sınıflar ve bunun finans sektörü
üzerindeki etkileri hakkında gelecekteki araştırmalar için kapsamlı bir temel
sağlamayı hedefliyoruz.
Atatürk Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
SCD-2019-6878
Flipped
classrooms are a teaching method which changes the way students and teachers
have traditionally learnt and taught course content, through technology and
more innovative use of time. Flipped classes can be a solution to the issues
that universities face presently and into the future. In this article, we
provide a review of literature on how academics in finance have applied the
flipped classroom approach in their classes. We used key words of flipped
classroom, finance education and application of flipped classrooms in finance
education in the database of ProQuest, JSTOR, ScinceDirect and WEB of SCIENCE
via La Trobe University Library, Australia. We found 163 articles related to
these criteria. When we evaluated all articles we realized that most of the
articles were in the area of several flipped classroom applications such as law,
mathematics, and language, but not finance education. The results show that
there is much indirect evidence of flipped classroom and finance education.
Only 10 articles meet the criteria of the flipped classroom and educational
outcomes in finance education. We identify common themes in research purposes
and results – student perceptions on learning and how to improve academic
outcomes. We also identify some areas which the case studies have not explored.
In doing so, we aim to provide a comprehensive basis for future research into
flipped classrooms in finance education and its implications for the finance
industry.
SCD-2019-6878
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Proje Numarası | SCD-2019-6878 |
Yayımlanma Tarihi | 25 Ekim 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 33 Sayı: 4 |