Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER AJANSLARINDA DEĞERLENDİRMENİN YERİ VE ÖNEMİ

Yıl 2014, Sayı: 6, 175 - 186, 02.02.2014

Öz

Türkiye’de
1980’ler ve sonrası halkla ilişkilerin özel sektörde hızla gelişmeye başladığı dönemi
olmuş ve İstanbul, Ankara ve İzmir başta olmak üzere halkla ilişkiler ajansları
kurulmaya başlamıştır. Halkla ilişkiler ajansları kuruluşlara gerçekleştirilen
faaliyetlerinin değerlendirilmesi hizmetini de sağlamaktadır ve halkla
ilişkilerde değerlendirme gerçekleştirilen tüm faaliyetlerden ayrı, bağımsız
bir faaliyet değildir. Bu çerçevede çalışmada Türkiye’deki halkla ilişkiler
ajanslarının faaliyetlerinde değerlendirmeyi nasıl ele aldıkları hakkında bilgi
sağlamak amaçlanmaktadır. Bu amaçla iletişime geçilen ajanslara e-posta yolu
ile soru formu gönderilmiştir. Dünya genelinde yapılan kapsamlı araştırmalarla
benzer sonuçlara ulaşılmış ve değerlendirmenin halkla ilişkilerde önemi
araştırmaya katılan ajanslar tarafından vurgulansa da uygulamada durumun böyle
olmadığı görülmüştür

Yıl 2014, Sayı: 6, 175 - 186, 02.02.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tuğçe Ertem Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Şubat 2014
Gönderilme Tarihi 12 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Ertem, T. (2014). TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER AJANSLARINDA DEĞERLENDİRMENİN YERİ VE ÖNEMİ. Atatürk İletişim Dergisi(6), 175-186.

19179