Bilgi çağını öncekilerden farklı kılan özelliklerin başında; bilginin bir üretim faktörü olarak kullanımı
sonucunda iletişim ve teknoloji devrimi gelmektedir. Bu süreç içinde yiyecek içecek işletmeleri
teknolojiye yatırım kararı sürecinde iken yapmayı düşündükleri yeniliklerin sadece potansiyel fayda
ve maliyetini değil aynı zamanda o yeniliğe müşterilerin potansiyel tepkilerini de göz önüne almak
zorundadır. Bu doğrultuda çalışmada, Erzurum örneği üzerinden yiyecek içecek işletmelerinde
kullanılan e-tablet menülerin önemini ortaya çıkarmak ve müşterilerin e-tablet menülere ilişkin
düşünce ve algılarını belirlemek amaçlanmıştır. Araştırmada, Erzurum ilinde yaşayan farklı meslek
grubunda yer alan kişiler üzerinde anket tekniğinden yararlanılmış, elde edilen veriler SPSS 20
programında analiz edilmiştir. Analizler e-tablet menülerin müşteriler tarafından kullanışlı olduğunu,
sipariş bekleme süresini kısalttığını ve yemeğin hazırlanma aşamaları hakkında bilgi vermesinden
dolayı kendileri tarafından olumlu yönde karşılandığını göstermektedir
Bilgi Teknolojileri İnovasyon E-tablet Menü Yiyecek-İçecek İşletmeleri Erzurum
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 7 Temmuz 2016 |
Gönderilme Tarihi | 6 Haziran 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Sayı: 11 |