Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE GÜÇ PAYLAŞIMI

Yıl 2016, Sayı: 33, 81 - 90, 31.12.2016

Öz




Farklı
disiplinlerden araştırmalara konu olan sosyal bir olgu olarak güç kavramı,
sınıf ortamı bağlamında en az ele alınan konulardan birisi olarak karşımıza
çıkmaktadır. Öğrenen merkezli yaklaşımlar, eleştirel düşünen, karar alma
yeteneği gelişmiş aktif bireyler yetiştirmek için gücün öğretmen ve öğrenci
tarafından paylaşılmasını önermektedir. Bu anlamda, öğrencilerin ve öğretmenin
sınıf prosedürlerini, ders içeriğini, değerlendirme sürecini ve sınıftaki
rollerini tartıştığı bir öğrenme süreci, güç paylaşımıyla mümkün olmaktadır
.
Bu çalışmanın amacı, öğrenme-öğretme sürecinde güç paylaşımı kavramını ve
bileşenlerini tanıtmak ve sınıf ortamında güç paylaşımının önemini ortaya
koyarak literature katkıda bulunmaktır.




Kaynakça

  • Acat, M. B. (2005) Öğrenci merkezli eğitimde öğrenme ortamı boyutlarının düzenlenmesi, V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya: Sakarya Üniversitesi.
Yıl 2016, Sayı: 33, 81 - 90, 31.12.2016

Öz

Kaynakça

  • Acat, M. B. (2005) Öğrenci merkezli eğitimde öğrenme ortamı boyutlarının düzenlenmesi, V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya: Sakarya Üniversitesi.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

M. Bahaddin Acat

Eylem Oruç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2016
Gönderilme Tarihi 4 Ocak 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Sayı: 33

Kaynak Göster

APA Acat, M. B., & Oruç, E. (2016). ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE GÜÇ PAYLAŞIMI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(33), 81-90.