Bir ülkenin en önemli zenginlik kaynağı eğitilmiş insan kaynaklarıdır,
insana yapılan yatırım en karlı yatırımdır. Eğitime ayrılan kaynakların israf
edilmeden en rasyonel biçimde ve bilim üretmek amacıyla kullanılabilmesi için
eğilim yöneticilerinin denetleyici ve uygulayıcıların çok iyi yetiştirilmeleri
gerekmektedir.
Bu araştırmayla Milli Eğitim Bakanlığı yöneticilerine; okul müdürlerinin
uygulamada karşılaştıkları problemleri için çözümler önermek, eğitim sisteminde
etkililik, kalite ve verimliliğin artırılması için okul müdürlerine rehberlik yapmak,
amaçlanmaktadır. Ayrıca okul müdürlerinin eğitim örgütlerindeki bilimsel ilerleme
ve değişimlerden kaynaklanan problemlerin aşılması, etkililik, kalite ve verimlilik
kültürünün oluşması ve yaygınlaştırılması, değişim ve bilgi toplumuna uyumun
sağlanmasında rolleri neler olmalıdır? Sorusunun yanıtı aranmaktır.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 18 |