BibTex RIS Kaynak Göster

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA-YAZMA ETKİNLİKLERİNİ UYGULAMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2008, Sayı: 17, 72 - 81, 03.12.2010

Öz

Okul öncesi eğitim dönemi, dil öğrenme surecinde çok önemli bir yere
sahiptir. Bu dönemde eğitim veren kurumlardaki öğretmenlerin dil etkinliklerine
verdikleri yer ve ayırdıkları zaman çocukların dil edinim sürecinde önemli rol
oynamaktadır. Okuma-yazma etkinlikleri adı altında yapılan birçok faaliyet,
çocukların çeşitli kavramları öğrenme ve bu kavramları tekrarlama, etkili iletişim
kurabilme yeteneklerini geliştirmektedir.
Bu çalışmada okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin
okuma-yazma etkinliklerini uygulamaya ilişkin görüşleri değerlendirilmiş ve
özellikle kavramlara yönelik etkinliklere daha fazla yer verildiği sonucu ortaya
çıkmıştır.

Yıl 2008, Sayı: 17, 72 - 81, 03.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İbrahim Halil Tuğluk Bu kişi benim

Mehmet Kök Bu kişi benim

Sinan Koçyiğit Bu kişi benim

Halil İbrahim Kaya Bu kişi benim

Başaran Gençdoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 3 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Tuğluk, İ. H., Kök, M., Koçyiğit, S., Kaya, H. İ., vd. (2010). OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA-YAZMA ETKİNLİKLERİNİ UYGULAMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(17), 72-81.