Öğretim kademelerinin ilki olan okul öncesi eğitim, öğretimin ilk basamağı
olmasının yanında, psikolojik ve alışkanlık problemlerinde erken tespit ve
düzeltilmesi açısından çok büyük bir öneme sahiptir. Okul öncesi eğitim
kurumlarında görev yapan öğretmenlerin iyi birer gözlemci olmaları bu
problemlerin tespitinde etkilidir.
Bu çalışmada, çeşitli illerdeki okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden
çocuklarda görülen sorunlu davranışların tespit edilmesi amaçlanmıştır.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 17 |