BibTex RIS Kaynak Göster

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINDA GÖRÜLEN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2008, Sayı: 17, 82 - 93, 03.12.2010

Öz

Öğretim kademelerinin ilki olan okul öncesi eğitim, öğretimin ilk basamağı
olmasının yanında, psikolojik ve alışkanlık problemlerinde erken tespit ve
düzeltilmesi açısından çok büyük bir öneme sahiptir. Okul öncesi eğitim
kurumlarında görev yapan öğretmenlerin iyi birer gözlemci olmaları bu
problemlerin tespitinde etkilidir.
Bu çalışmada, çeşitli illerdeki okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden
çocuklarda görülen sorunlu davranışların tespit edilmesi amaçlanmıştır.

Yıl 2008, Sayı: 17, 82 - 93, 03.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Kök Bu kişi benim

Sinan Koçyiğit Bu kişi benim

Mehmet Nur Tuğluk Bu kişi benim

Erdal Bay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 3 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Kök, M., Koçyiğit, S., Tuğluk, M. N., Bay, E. (2010). OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINDA GÖRÜLEN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(17), 82-93.